بنر بالای صفحه
شرق غرب
شرق غرب شرق غرب

فروش ویژه

کتاب شرق غرب

معرفی کتاب شرق غرب

(5)
کتاب شرق غرب، اثر میروسلاو پنکوف ، با ترجمه محمدحسین واقف ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات روزنه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 110,000 26%

81,400

110,000 26% 81,400

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: میروسلاو پنکوف ویرایش: -
مترجم: محمدحسین واقف تعداد صفحات: 198
انتشارات: روزنه وزن: 245
شابک: 9789643347390 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

شرق غرب اثری است از میروسلاوپنکوف به ترجمه محمد حسین واقف و چاپ انتشارات روزنه. این کتاب دربردارنده هفت داستان است که هرکدام روایتی از بلغارستان اند، داستان هایی غیرتاریخی که در کنار یکدیگر و با نثری روان و غنی و با شخصیت پردازی قوی و ماهرانه تاریخ این سرزمین را از گذشته تا کنون به تصویر می کشند

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

می دانم هیچ یک از این ها رویا نیست، اما با این حال، چرا باید این طور باشد؟نیاز خفه کننده ای حس می کنم به پر کردن جیبم با آن چراغ های درخشان روی صحنه. اگر این کار را نکنم حتما غرق می شوم. می نشینم و ترکیدن حباب ها را تماشا می کنم، هجوم انبوهی آتشین، اما اگر تکان بخورم کارم تمام است.کمی پول خرد. این همه ی چیزی است که بعد از اتمام برنامه می ماند. از لابی زنگ می زنم و مامان بزرگ فورا گوشی را بر می دارد. صبر نمی کنم تا شروع به حرف زدن کند.می گویم «زندگی چطور باهات تا می کنه؟» می گویم «گوش کن، کمی پول می خوام برای بلیط برگشتن به خونه.»

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

میروسلاو پنکوف

میروسلاو پنکوف

در حال حاضر مطلبی درباره میروسلاو پنکوف نویسنده شرق غرب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدحسین واقف

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسین واقف مترجم کتاب شرق غرب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدحسین واقف

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید