رسیدن به فروش بیش از حد
رسیدن به فروش بیش از حد

فروش ویژه

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

معرفی کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

(2)
کتاب رسیدن به فروش بیش از حد (ثروتمندان خودساخته)، اثر دنیل پریستلی ، با ترجمه محمدرضا عمرانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات نگاه نوین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 23%

124,000

160,000 23% 124,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

مشتری‌شناسی بازاریابی کسب و کار خرد توسعه

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب رسیدن به فروش بیش از حد اثر دنیل پریستلی ترجمه محمدرضا عمرانی نشر نگاه نوین منتشر شده است
    رستوران‌هایی هستند که مردم برای‌شان صف می‌کشند. محصولاتی هستند که باید از چند ماه قبل، سفارش‌شان دهید.
    بلیت‌هایی هستند که اولین روز فروش، همه‌شان فروخته می‌شوند. سهام‌هایی هستند که بلافاصله بعد از آزاد شدن، قیمت‌شان سر به فلک می‌کشد. ماشین‌هایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته می‌شوند و ملک‌هایی هستند که موقعی فروش می‌روند که بیشتر از چند خط روی کاغذ نیستند... بعضی‌ها دنبال مشتری نیستند. بلکه این مشتری‌ست که دنبال آن‌هاست. در دنیایی که انتخاب‌های زیادی داریم، چرا این اتفاق می‌افتد؟ چرا با وجود انتخاب‌های زیادی که داریم، مردم برای بعضی از این انتخاب‌ها صف می‌کشند، بیشتر پول می‌دهند یا از قبل، رزروشان می‌کنند؟ چرا این آدم‌ها و محصولات این‌قدر خواهان دارند؟ این کتاب می‌خواهد علت این اتفاق را بگوید. علتش پدیده‌ای‌ست به نام «بیشتر شدن تقاضا نسبت به عرضه» یا همان «فروش بیش از حد»... .

مشخصات محصول

نویسنده: دنیل پریستلی ویرایش: -
مترجم: محمدرضا عمرانی تعداد صفحات: 238
انتشارات: نگاه نوین وزن: 240
شابک: 9786008913054 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(توسعه کسب و کار خرد،مشتری شناسی،بازاریابی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب شاه‌کليد بحث‌هاي کتاب حاضر را مي‌توان يک موضوع دانست و آن، اين‌که براي موفقيت در کسب‌وکارتان نياز به مشتريان زياد نداريد؛ بلکه بايد مشترياني محدود ولي وفادار پيدا کنيد که به هيچ قيمت حاضر به ترک کسب‌وکار شما نباشند. نويسنده در کتاب حاضر به جنگ اين مفهوم به‌ظاهر غيرقابل تغيير رفته است. او مي‌گويد قيمت نهايي فرآورده کسب‌وکار شما را آن دو مشتري تعيين مي‌کنند که حاضرند قيمت بالاتري نسبت به آن يکي براي خدمات يا کالاي شما پرداخت کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دنیل پریستلی

دنیل پریستلی

در حال حاضر مطلبی درباره دنیل پریستلی نویسنده رسیدن به فروش بیش از حد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا عمرانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا عمرانی مترجم کتاب رسیدن به فروش بیش از حد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا عمرانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید