بنر بالای صفحه
سقلمه نشر هورمزد
سقلمه نشر هورمزد سقلمه نشر هورمزد

فروش ویژه

کتاب سقلمه نشر هورمزد

معرفی کتاب سقلمه نشر هورمزد

(4)
کتاب سقلمه (بهبود تصمیمات درباره تندرستی،ثروت و خوشبختی)، اثر ریچارد تیلر - کاس آرسانستین ، با ترجمه مهری مدآبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات هورمزد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 249,000 26%

184,260

249,000 26% 184,260

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
5%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: ریچارد تیلر - کاس آرسانستین ویرایش: -
مترجم: مهری مدآبادی تعداد صفحات: 431
انتشارات: هورمزد وزن: 420
شابک: 9786008665656 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان شناسی اقتصاد،تصمیم گیری،مصرف کنندگان مصر،برنده نوبل اقتصاد2017،پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز،بهترین کتاب سال از دید اکونومیست و فایننشیال تایمز،پرفروش ترین کتاب دنیا در حوزه کسب و کار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریچارد تیلر

ریچارد تیلر

در حال حاضر مطلبی درباره ریچارد تیلر نویسنده سقلمه نشر هورمزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کاس آرسانستین

کاس آرسانستین

در حال حاضر مطلبی درباره کاس آرسانستین نویسنده سقلمه نشر هورمزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهری مدآبادی

در حال حاضر مطلبی درباره مهری مدآبادی مترجم کتاب سقلمه نشر هورمزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهری مدآبادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید