بنر بالای صفحه
از مولکول تا استعاره نظریه نورونی زبان
از مولکول تا استعاره نظریه نورونی زبان

کتاب از مولکول تا استعاره نظریه نورونی زبان

معرفی کتاب از مولکول تا استعاره نظریه نورونی زبان

(4)
کتاب از مولکول تا استعاره:نظریه ی نورونی زبان، اثر جروم فلدمن ، با ترجمه جهانشاه میرزابیگی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات آگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • هدفِ اين کتاب يک‌پارچه‌سازي بينش‌هاي رايج در بسياري رشته‌ها در يک نظريه‌ي نوروني منسجم زباني است. ممکن است اين‌گونه به نظر برسد که چنين تلاشي ضرورت ندارد. مگر نه اين که زبان يکي از کارکردهاي آشکارِ مغزهاي ماست ــ چه چيز ديگري ممکن است باشد؟ يقيناً ديگر توانايي‌هاي انسان، مثلِ کنترلِ حرکت، شنيدن، و مخصوصاً ديدن براي دهه‌هاست که به‌عنوان نظام‌هاي نوروني موردِ مطالعه قرار گرفته‌اند. اما زبان هنوز غالباً يک نظامِ نمادي انتزاعي در نظر گرفته مي‌شود که هيچ ارتباطي با مغز و تجربه‌ي انسان ندارد. از مطالعاتِ صوري زبان دانشِ پايدارِ فراواني کسب
...
  • شده است، اما عجيب است که هنوز مفهومِ زبانِ ناجسماني صحنه را ترک نکرده است... طراحي کتاب به‌گونه‌اي است که بايد به ترتيب مطالعه شود: هر فصل فهمِ ايده‌هاي فصل‌هاي بعد را فراهم مي‌سازد. اما هم‌چنين اين امکان هم وجود دارد که ابتدا به بخش‌هايي که بيش‌تر دوست داريد نگاه بيندازيد و سپس تصميم بگيريد که ادامه بدهيد. شاخص‌هاي به ـ جلو به ـ عقبِ زيادي وجود دارد که در يک‌پارچه‌سازي مطالب مؤثرند. پردازشِ اطلاعات مضمونِ مرکزي اين کتاب است. زبان و انديشه به‌طور ذاتي مربوط به کسبِ اطلاعات، کاربردِ اطلاعات، و انتقالِ اطلاعات هستند... اگر مي‌خواهيد بدانيد که مغزِ ما چه‌گونه انديشه و زبانِ ما را مي‌سازد، اين کتاب مي‌تواند در اين راه کمکِ مؤثري باشد. (از پيش‌گفتار کتاب)

مشخصات محصول

نویسنده: جروم فلدمن ویرایش: -
مترجم: جهانشاه میرزابیگی تعداد صفحات: 455
انتشارات: آگاه وزن: 433
شابک: 9789644163913 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فلسفه زبان،روانشناسی زبان،زیست شناسی اعصاب،شناخت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جروم فلدمن

جروم فلدمن

در حال حاضر مطلبی درباره جروم فلدمن نویسنده از مولکول تا استعاره نظریه نورونی زبان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جهانشاه میرزابیگی

در حال حاضر مطلبی درباره جهانشاه میرزابیگی مترجم کتاب از مولکول تا استعاره نظریه نورونی زبان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جهانشاه میرزابیگی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید