بنر بالای صفحه
خسرو و شیرین نشر ارمغان طوبی
خسرو و شیرین نشر ارمغان طوبی

کتاب خسرو و شیرین نشر ارمغان طوبی

معرفی کتاب خسرو و شیرین نشر ارمغان طوبی

(4)
کتاب خسرو و شیرین، اثر الیاس بن یوسف نظامی گنجوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات ارمغان طوبی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: الیاس بن یوسف نظامی گنجوی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 480
انتشارات: ارمغان طوبی وزن: 846
شابک: 9786005163377 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانها و شعر فارسی،قرن 14ق،همراه با داستان خسرو و شیرین به نثر روان،براساس نسخه وحید دستگیری،تصحیح:الیاس بن یوسف نظامی،کوشش:زرین دخت دانش)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب متن مثنوی خسرو وشیرین و داستان‌های مندرج در این منظومه است. در این اثر ابتدا موضوعات مربوط به متن مثنوی خسرو شیرین تألیف نظامی گنجوی که در آن به مباحث مختلفی مانند نعت رسول اکرم(ص)، توحید حق‌تعالی، لزوم استدلال در در زمینه معرفت و شناخت مسایل دین معرفی شده و سپس به شرح و بررسی داستان مربوط به خسرو و شیرین و ماجراهای عشق و عاشقی این دو شخصیت افسانه‌ای پرداخته شده است. نگارنده در قالب این داستان افسانه‌ای به بیان بسیاری از مباحث اخلاقی و اجتماعی پرداخته و راز و رمزهای عشق و محبت حقیقی و انچه بین یک عاشق و معشوق واقعی می‌گذرد را به ... زبان شعر به تصویر کشیده است. ذیل ابیات این مثنوی نیز توضیحاتی در مورد مضمون آن ارایه شده و داستان و ادامه آن نیز با اشعار مربوط به آن گره خورده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الیاس بن یوسف نظامی گنجوی

الیاس بن یوسف نظامی گنجوی

در حال حاضر مطلبی درباره الیاس بن یوسف نظامی گنجوی نویسنده خسرو و شیرین نشر ارمغان طوبی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید