بنر بالای صفحه
پاسخ نشر ذهن آویز
پاسخ نشر ذهن آویز

فروش ویژه

کتاب پاسخ نشر ذهن آویز

معرفی کتاب پاسخ نشر ذهن آویز

(4)
کتاب پاسخ (چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی شوی که می خواهی)، اثر آلن پیز - باربارا پیز ، با ترجمه توحید فریدونی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذهن آویز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 190,000 26%

140,600

190,000 26% 140,600

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل 1: پرده بردای از راز آر. ای. اس

  • فصل2: تصمیم بگیرکه چه می خواهی

  • فصل3: اهدافی مشخص و واضح تعیین کن

  • فصل4: نقشه ای با مهلت مقرر طرح ریزی کن

  • فصل5: آرزوهایت را تا رسیدن به نتیجه دنبال کن

  • فصل6: مسئولیت زندگی خود را بپذیر

  • فصل7: هنر تصویر سازی ذهنی

  • فصل8: تاثیر تلقین

  • فصل9: ایجاد عادت های جدید

  • فصل 10: بازی اعداد

  • فصل11: غلبه بر اضطراب

  • فصل 12: غلبه به ترس و دلشوره

  • فصل 13: هرگز تسلیم نشو

  • فصل 14: از فرش تا عرش

  • فصل 15: به بدنت فرمان بده که چه کاری انجام دهد

  • فصل 16: جمع بندی

مشخصات محصول

نویسنده: آلن پیز - باربارا پیز ویرایش: -
مترجم: توحید فریدونی تعداد صفحات: 288
انتشارات: ذهن آویز وزن: 270
شابک: 9786001182327 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تغییر نگرش،ابزار وجود،خودسازی،انگیزش موفقیت)

پیشگفتار

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پیشگفتار

زندگی سفری به مقصد قبر با نیت صحیح و سالم رسیدن نیست، بلکه ترجیحاً باید در برابر حمله ی بی امان حوادث در میان ابری از دود و غبار زمین خورد، تا آخرین ذره از وجود خویش کار کشید ، کاملاً خسته و کوفته شد ، و در نهایت با صدایی رسا اعلام کرد «وای! عجب سفری بود!» هانترس. تامپسون


خواندن کتاب پاسخ ، برداشتن نخستین گام در راهی ست که احتمالاً پیش از این در آن نبوده ای و از وجود چنین راهی اطلاع نداشته ای. زمانی که تقریباً نیمی از کتاب را خوانده باشی ، خواهی فهمید که هم اکنون چرا جایگاه کنونی ات را در زندگی داری، و داشته های کنونی ات چرا و چگونه فراهم شده ... اند. برای این پرسش ها پاسخ هایی پیدا خواهی کرد که به تو کمک می کند تا به هر جایگاهی که توانایی رسیدن به آن را داشته باشی ، برسی.


 در این کتاب، ما به شما نشان می دهیم که چگونه تصمیم بگیرید و بفهمید که واقعاً از زندگی چه می خواهید و به آن برسید. شما خواهید آموخت که چگونه ایده هایتان را اولویت بندی کنید، زندگی تان را احیا کنید، با موانع کنار بیایید . و آلت دست دیگران نشوید، به خصوص دوستان و اعضای خانواده ما به شما کمک میکنیم تا راه خودتان را در زندگی انتخاب کنید، نه آن راهی که شخصی


دیگر تلاش می کند شما را به آن سوق دهد ما به شما نشان می دهیم که چگونه عنان زندگی خودتان را به دست بگیرید و تبدیل به آدمی شوید که واقعاً می خواهید.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

اگر در زندگی تان با پرسش های بی شماری مواجه شده اید، پس لازم است تا کتاب پاسخ را بخوانید.


آخرین کتاب نوآورانه و بدیع از پرفروش ترین نویسندگان نامدار بین المللی، آلن پیز و باربار پیز.


وقتی سایه ی بدبختی و بر زنندگی آلن و باربارا افتاد، آن ها دست به دامن علم شدند تا چگونگی تبدیل شکست به موفقیت را بیاموزند. آن ها مطالعاتی جدید در رابطه با مغز را یافتند که شیوه ی برنامه ریزی دوباره فضای فکری و قالب ذهنی را ارائه می دهد و شما را قادر می سازد که تمرکز خود را بازیابید تا بتوانید فرصت ها را از موانع تمیز دهید. در کتاب پاسخ، این زن و شوهر تجربیات شخصی ... خود را با صداقت و شوخ طبعی بی نظیری با شما در میان می گذراند و به شما شیوه و روش دست یابی به زندگی دلخواه تان را نشان می دهند:


کتاب پاسخ:


تحقیقات علمی جدید دربارهی قابلیت مغز برای سوق دادن شخص به سمت موفقیت را بررسی می کند.


به شما کمک می کند که نخستین گام را برای تحول بردارید و تصمیم بگیرد که چه می خواهید.


به شما اعتماد به نفس لازم برای هدف گذاری و تغییر شغل، رابطه یا سبک زندگی تان می دهد تا مسیر راستین زندگی خود را بنا کنید.


پس اگر می خواهید اوضاع خود را بهبود بخشید اما برای برداشتن نخستین گام کمک لازم دارید.


کتاب پاسخ به شما شیوه ی کشف خواسته هایتان از زندگی و سپس به وقوع پیوستن آن ها را نشان می دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن پیز

آلن پیز

در حال حاضر مطلبی درباره آلن پیز نویسنده پاسخ نشر ذهن آویز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


باربارا پیز

باربارا پیز

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا پیز نویسنده پاسخ نشر ذهن آویز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

توحید فریدونی

در حال حاضر مطلبی درباره توحید فریدونی مترجم کتاب پاسخ نشر ذهن آویز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

توحید فریدونی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید