اینشتین از دامیز
اینشتین از دامیز

فروش ویژه

کتاب اینشتین از دامیز

معرفی کتاب اینشتین از دامیز

(2)
کتاب های دامیز (اینشتین)، اثر کارلوس کیل ، با ترجمه علی اکبر سالاری - حمیرا ثقفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 435,000 29%

308,850

435,000 29% 308,850

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(6)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کارلوس کیل ویرایش: -
مترجم: علی اکبر سالاری - حمیرا ثقفی تعداد صفحات: 396
انتشارات: آوند دانش وزن: 565
شابک: 9786008668138 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فیزیک دانان آلمان،آلبرت اینشتین،1879-1955م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نویسندۀ کتاب حاضر می‌کوشد خلاصه‌ای از روش کار زیبای اینشتین ارائه دهد. این کتاب راهنمایی است برای شناخت همۀ کارهای اینشتین، نه فقط نسبیت. توصیف همۀ کارهای علمی او و دلیل اهمیت کشف‌های او، حوادث مهم زندگی و دیدگاه اینشتین در فلسفه و منطق، از جمله مطالب کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارلوس کیل

کارلوس کیل

در حال حاضر مطلبی درباره کارلوس کیل نویسنده اینشتین از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی اکبر سالاری

در حال حاضر مطلبی درباره علی اکبر سالاری مترجم کتاب اینشتین از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی اکبر سالاری

حمیرا ثقفی

در حال حاضر مطلبی درباره حمیرا ثقفی مترجم کتاب اینشتین از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیرا ثقفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید