بنر بالای صفحه
پهلوان پشه 3
پهلوان پشه 3

فروش ویژه

کتاب پهلوان پشه 3

معرفی کتاب پهلوان پشه 3

(2)
کتاب پهلوان پشه 3 (دختر شاه فرنگ)، اثر محمدرضا شمس ، با ترجمه مترجم زهرا هدایتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 32,000 29%

22,720

32,000 29% 22,720

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
11%
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پهلوان پشه 3 دخترشاه فرنگ اثر محمد رضا شمس نشر افق منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: محمدرضا شمس ویرایش: -
مترجم: مترجم زهرا هدایتی تعداد صفحات: 88
انتشارات: افق وزن: 104
شابک: 9786003533769 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستاهای کوتاه فارسی،گروه سنی:ب،ج(7تا11سال)،تصویرگر:سحر خراسانی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«حسن کچل» با آنکه خیلی جاها رفته و با دشمنان زیادی جنگیده است؛ اما هنوز تنبل است. حسن خیلی غذا می‌خورد و هر روز چاق‌تر می‌شود و مادرش، «بی‌بی گل‌نسا» غصه می‎خورد و هر روز لاغرتر می‌شود. همسایه‌ها به بی‌بی کمک می‌کنند و نقشه‌ای می‌کشند تا حسن را دنبال کار و کسب درست و حسابی بفرستند. نقشه آن‌ها کارساز می‌شود و حسن از تنور بیرون می‎آید و به دنبال کار می‌رود؛ اما نمی‌تواند کاری پیدا کند تا اینکه بی‌بی گل‌نسا پیشنهادی به او می‎کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدرضا شمس

محمدرضا شمس

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا شمس نویسنده پهلوان پشه 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم زهرا هدایتی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم زهرا هدایتی مترجم کتاب پهلوان پشه 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم زهرا هدایتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید