بنر بالای صفحه
همه چیز همه چیز نشر ابوعطا
همه چیز همه چیز نشر ابوعطا

فروش ویژه

کتاب همه چیز همه چیز نشر ابوعطا

معرفی کتاب همه چیز همه چیز نشر ابوعطا

(5)
کتاب همه چیز همه چیز، اثر نیکولا یون ، با ترجمه طاهره جولانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 21%

173,800

220,000 21% 173,800

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(5)
1%
(2)
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • رمانی خلاقانه، سرشار از امید و پر از ماجراهای عاشقانه و نفس گیر که روایت آن در خلال تصاویر، روزنوشته ها و توصیفات مدی، شخصیت داستان، شکل می گیرد. (کتاب پرفروش نیویورک تایمز، سایت آمازون و …)
    یک لحظه فکر کنید چه می شد اگر نمی توانستید هیچ چیز دنیای خارج از خانه خودتان را لمس کنید؟ اگر نمی توانستید هرگز در هوای آزاد نفس بکشید و گرمای خورشید نیمروزی را روی صورتتان حس کنید… یا با کسی دوست شوید؟ مدی، دختریست که در داستان همه چیز همه چیز، با او و زندگی عجیبش آشنا می شویم. او به دنیای خارج از خانه حساس است و اُلی پسریست که به تازگی با خانواده اش به همسایگی
...
  • آنها آمده است… و به بزرگ ترین ریسک زندگی مدی تبدیل می شود. همه چیز همه چیز، شما را می خنداند، می گریاند و همه چیز بین این خنده ها و گریه ها حس می شود. همه چیز همه چیز، رمانی خلاقانه، سرشار از امید، پر از ماجراهای عاشقانه و نفس گیر است که روایت آن در خلال تصاویر، روزنوشت ها و توصیفات مدی شکل می گیرد. فیلم اقتباسی این کتاب خوب، هم اکنون در دسترس است.

مشخصات محصول

نویسنده: نیکولا یون ویرایش: -
مترجم: طاهره جولانی تعداد صفحات: 288
انتشارات: ابوعطا وزن: 230
شابک: 9789641702863 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان انگلیسی،قرن 21م،کتاب پرفروش نیویورک تایمز،آمازون و...)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیکولا یون

نیکولا یون

در حال حاضر مطلبی درباره نیکولا یون نویسنده همه چیز همه چیز نشر ابوعطا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

طاهره جولانی

در حال حاضر مطلبی درباره طاهره جولانی مترجم کتاب همه چیز همه چیز نشر ابوعطا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

طاهره جولانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید