بنر بالای صفحه
وگی ورجه 8
وگی ورجه 8 وگی ورجه 8

فروش ویژه

کتاب وگی ورجه 8

معرفی کتاب وگی ورجه 8

(4)
کتاب وگی ورجه 8 (وگی فوتبال بلده توی بازی گل زده)،(گلاسه)، اثر جاناتان لاندن ، با ترجمه ناصر کشاورز ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 35,000 26%

25,900

35,000 26% 25,900

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جاناتان لاندن ویرایش: -
مترجم: ناصر کشاورز تعداد صفحات: 28
انتشارات: افق وزن: 60
شابک: 9786003533127 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه سنی:الف،ب(3تا9سال)،تصویرگر:فرانک رمکیه ویچ،شاعر:ناصر کشاورز،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

"وگی ورجه" یک بچه قورباغه است و قصد دارد به بچه‌ها بگوید که مشکل برای همه پیش می‌آید. حتی برای قورباغه‌ها. در این داستان، پاس دادن و دست نزدن به توپ برای وگی کار خیلی سختی است اما او تمام تلاشش را برای یاد گرفتن فوتبال به کار می‌گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جاناتان لاندن

جاناتان لاندن

در حال حاضر مطلبی درباره جاناتان لاندن نویسنده وگی ورجه 8 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ناصر کشاورز

در حال حاضر مطلبی درباره ناصر کشاورز مترجم کتاب وگی ورجه 8 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ناصر کشاورز

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید