بنر بالای صفحه
میهمان دراکولا
میهمان دراکولا میهمان دراکولا

فروش ویژه

کتاب میهمان دراکولا

معرفی کتاب میهمان دراکولا

(4)
کتاب میهمان دراکولا (کلاسیک های خواندنی)، اثر برام استوکر ، با ترجمه محمدرضا ملکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 29%

85,200

120,000 29% 85,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

ژانر وحشت و ترسناک

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: برام استوکر ویرایش: -
مترجم: محمدرضا ملکی تعداد صفحات: 236
انتشارات: پیدایش وزن: 186
شابک: 9786002965448 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

میهمان دراکولا نوشته‌ی برام استوکر نویسنده‌ی ایرلندی و خالق دراکولا است. داستان‌های این کتاب در میان کارهای برام استوکر که اغلب ژانر وحشتند، بیش از سایر کارهایش به این ژانر پایبند است وبه عبارتی مجموعه‌ای از ترسناک‌ترین داستان‌های این نویسنده‌ی ایرلندی است. مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه برام استوکر پس از درگذشت او جمع‌آوری و به صورت یک کتاب منتشر شد.


نشر پیدایش این کتاب را با ترجمه محمدرضا ملکی برای مخاطب نوجوان، از مجموعه‌ی کلاسیک‌های ... خواندنی منتشر کرده است. منظور از کلاسیک، آثار روایی، اعم از رمان، مجموعه‌ی داستان از هر ژانر، یا حتی شاید زندگی‌نامه و سفرنامه است که بر ادبیات، اندیشه یا جامعه‌ی زمان خود یا پس از آن تاثیری لایق توجه گذاشته‌اند، یا به رغم گذر اعصار، همچنان وجهه سرگرم‌کننده‌ی خود را برای مخاطب جوان قرن ۲۱ حفظ کرده‌اند.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

در حالی که اسب‌ها را نوازش می‌کرد و سعی داشت آنها را آرام کند، ابرهای سیاه به سرعت آسمان را پر کردند. نور خورشید ناپدید شد و گویی باد سردی هم به آهستگی وزید و از کنارمان عبور کرد. فقط یک وزش کوتاه بود و بیشتر به اخطار می‌ماند تا به وزش واقعی باد، زیرا خورشید دوباره از زیر ابر بیرون آمد و به درخشش خود ادامه داد. یوهان دستش را بالای چشمانش گرفت و به افق نگاه کرد و گفت: «طوفان برف است، خیلی زود می‌آید.» بعد دوباره به ساعتش نگاه کرد و بی‌درنگ بر خود مسلط شد ـ زیرا اسب‌ها هنوز با ناراحتی سُم بر زمین می‌کوبیدند ـ بعد هم به کابینش برگشت، چنان‌که گویی ... وقت ادامه سفرمان فرا رسیده باشد. من لجبازی‌ام گل کرد و فوراً به کالسکه برنگشتم. به آن پایین اشاره کردم و گفتم: «راجع به آنجا که این جاده به آن می‌رود برایم بگو.» دوباره صلیبی روی سینه‌اش کشید و وردی زیر لب خواند و گفت: «آنجا نامقدس است.» پرسیدم: «چی نامقدس است؟» «آن روستا.» «یعنی یک روستا آنجا هست؟» «نه، نه. صدها سال است که کسی آنجا زندگی نمی‌کند.» کنجکاوتر شدم و پرسیدم: «امّا تو که گفتی یک روستا آنجا هست.»

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برام استوکر

برام استوکر

در حال حاضر مطلبی درباره برام استوکر نویسنده میهمان دراکولا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا ملکی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا ملکی مترجم کتاب میهمان دراکولا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا ملکی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید