بنر بالای صفحه
شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1
شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1 شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1

فروش ویژه

کتاب شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1

معرفی کتاب شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1

(2)
کتاب شکوه عشق (تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1)،(گلاسه،باقاب)، اثر اینگو اف.والتر - راینر متزگر ، با ترجمه منصوره وحدتی احمدزاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پارمیس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 1,350,000 27%

998,862

1,350,000 27% 998,862

محصولات مرتبط

(1)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: اینگو اف.والتر - راینر متزگر ویرایش: -
مترجم: منصوره وحدتی احمدزاده تعداد صفحات: 724
انتشارات: پارمیس وزن: 2830
شابک: 9786008708223 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نقد و تفسیر ونسان ون گوگ،1853-1890م،فرانسه،امپرسیونیسم،گلاسه،باقاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اینگو اف.والتر

اینگو اف.والتر

در حال حاضر مطلبی درباره اینگو اف.والتر نویسنده شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


راینر متزگر

راینر متزگر

در حال حاضر مطلبی درباره راینر متزگر نویسنده شکوه عشق تمام نقاشی ها و نقد آثار ونسان ون گوگ 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

منصوره وحدتی احمدزاده

منصوره وحدتی احمدزاده (متولد ۱۳۳۴ مشهد) نویسنده و مترجم ایرانی است.
وی دوره ابتدایی و متوسطه را در مشهد گذراند و بعد از اخذ دیپلم با ناصر احدنژاد تبریزی ازدواج کرد و سال ۱۳۵۴ به تهران، محل اقامت همسرش، نقل مکان کرد. حاصل ازدواج او دو فرزند به نام‌های اشکان و الهه می‌باشد.
او سال ۱۳۷۲ در دانشگاه علامه طباطبایی در رشته مترجمی زبان انگلیسی پذیرفته و سال ۱۳۷۶ فارغ‌التحصیل شد.
وحدتی از سال ۱۳۶۳ به مدت ۲۵ سال در دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در بخش‌های کاردرمانی، پژوهش و آموزش مشغول به کار بود. ترجمه‌های اولیه او در زمینه توانبخشی و روانشناسی است اما بعد از چندین ترجمه به دلیل علاقه وافر به ادبیات به ترجمه آثار ادبی پرداخت. او به مترجم آثار سال بلو نویسنده آمریکایی شناخته می‌شود .
وحدتی احمدزاده همچنین چهار نمایشنامه از نمایشنامه نویس نوبلیست انگلیسی هارولد پینتر به نام های «چشم انداز»، «سکوت»، «شب» و «روزگار قدیم» ترجمه کرده است.

منصوره وحدتی احمدزاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید