بنر بالای صفحه
برای موفقیت زاده شده ای
برای موفقیت زاده شده ای

فروش ویژه

کتاب برای موفقیت زاده شده ای

معرفی کتاب برای موفقیت زاده شده ای

(2)
کتاب برای موفقیت زاده شده ای (زندگی مثبت)، اثر زیگ زیگلار - تام زیگلار ، با ترجمه ارمغان هوده شناس - ابوالفضل قلایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 145,000 26%

107,300

145,000 26% 107,300

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
11%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
34%
فروش ویژه
(4)
34%
فروش ویژه
(5)
34%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب برای موفقیت زاده شده ای اثر زیگ زیگلار، تام زیگلار ترجمه ابوالفضل قلایی، ارمغان هوده شناس نشر ابوعطا منتشر شده است
    خلاصه ای از تجربه های زیگ زیگلار در حیطه تحول زندگ
    کتاب حاضر، خلاصه‌ ی چهل سال تجربه‌ ی «زیگ زیگلار» در حیطه‌ ی تحول زندگی است. برای کسانی که خواهان رشد و پیشرفت در تمام ابعاد زندگی‌ شان هستند، این کتاب حاوی تمریناتی ساده و کاربردی است و خوانندگان را راهنمایی می‌ کند که بر اساس استراتژی «برنامه‌ ریزی – کسب آمادگی – توقع موفقیت» به اهداف خود دست یابند. رویکرد «زندگی متعادل در تمام ابعاد» زیگ زیگلار، زندگی میلیون‌ ها
...
  • انسان را متحول کرده است تا از سلامتی، معنای تازه‌ ای از عشق و شادمانی برای خانواده و دوستان، امنیت و استقلال مالی و آرامش روحی و روانی لذت ببرند.«زیگ زیگلار» یکی از بزرگ‌ ترین و معروف‌ ترین نویسندگان و سخنرانان حوزه‌ ی موفقیت است که با نوشته‌ ها و سخنرانی‌ های خود، مسیر زندگی میلیون‌ ها انسان را در سرتاسر جهان تغییر داده است. شاید آنچه او را از سایر بزرگان حوزه‌ ی موفقیت متمایز می‌ کند این است که، او فردی خود‌ساخته است که پله‌ های پیشرفت را پیموده و به رده‌ های بالای موفقیت رسیده است. به همین دلیل، صحبت‌ های او بسیار اثربخش است و بر دل می‌ نشیند. کتاب‌ های زیگ‌ زیگلار همیشه جزو پرفروش‌ ترین کتاب‌ های موفقیت است و سخنرانی‌ هایش جذاب و دیدنی است.

مشخصات محصول

نویسنده: زیگ زیگلار - تام زیگلار ویرایش: -
مترجم: ارمغان هوده شناس - ابوالفضل قلایی تعداد صفحات: 192
انتشارات: ابوعطا وزن: 226
شابک: 9789641702801 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خودسازی،موفقیت)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کسانی که خواهان رشد و پیشرفت در زندگی هستند و می‌خواهند زندگی را متحول کنند، مخاطب این کتاب خواهند بود. کتاب تمرین‌هایی ساده و کاربردی را در بر گرفته که خواننده را راهنمایی می‌کنند بر اساس استراتژی(برنامه‌ریزی، کسب آمادگی و توقع موفقیت) به اهداف دست یابد. در بخش برنامه‌ریزی، مخاطب می‌آموزد شش ویژگی شخصیتی را لازم دارد و باید بیاموزد. در بخش آمادگی پنج ویژگی باید کسب شوند و موفقیت در بخش آخر امید لازم دارد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

زیگ زیگلار

زیگ زیگلار

در حال حاضر مطلبی درباره زیگ زیگلار نویسنده برای موفقیت زاده شده ای در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


تام زیگلار

تام زیگلار

در حال حاضر مطلبی درباره تام زیگلار نویسنده برای موفقیت زاده شده ای در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ارمغان هوده شناس

در حال حاضر مطلبی درباره ارمغان هوده شناس مترجم کتاب برای موفقیت زاده شده ای در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ارمغان هوده شناس

ابوالفضل قلایی

در حال حاضر مطلبی درباره ابوالفضل قلایی مترجم کتاب برای موفقیت زاده شده ای در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ابوالفضل قلایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید