بنر بالای صفحه
تک خال
تک خال تک خال

فروش ویژه

کتاب تک خال

معرفی کتاب تک خال

(2)
کتاب تک خال (گلاسه)، اثر پیام ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات فاطمی - طوطی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 65,000 29%

46,150

65,000 29% 46,150

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: پیام ابراهیمی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 32
انتشارات: فاطمی - طوطی وزن: 180
شابک: 9786226011105 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای فارسی،ورزشکاران،گروه سنی:ب(7تا9سال)،تصویرگر:رضا دالوند،لوح افتخار نمایشگاه تصویرگری شارجه 2018،منتخب نمایشگاه بلونیا2018،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این داستان درباره منحصربه‌فرد بودن و وجود توانایی‌های متفاوت در انسان‌ها صحبت می‌کند. تمام افراد خانواده «آبتین» قهرمان ورزشی هستند؛ اما او هیچ شباهتی به آن‌ها ندارد. آبتین نه قهرمان است نه علاقه‌ای به قهرمانی دارد و نه حتی مانند تمام اعضای خانواده، یک خال سیاه بزرگ بالای لبش دارد. خانواده آبتین تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از او یک قهرمان بسازند؛ اما موفق نمی‌شوند تا اینکه روزی فکر تازه‌ای به ذهن آبتین می‌رسد.

مقدمه

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مقدمه

کودکان فطرتاً کنجکاوند و بازی کردن را بسیار دوست دارند. کنجکاوی کودکان یکی از قویترین و مؤثرترین عوامل یادگیری آنهاست به همین دلیل والدین و مربیان محترم می توانند از راه به کارگیری روشهای درست، ضمن ارضای حس کنجکاوی کودکان آموخته های غیر رسمی و همراه با بازی او را درجهت کسب برخی مهارتهای یادگیری و آماده شدن برای آموزشهای رسمی سوق دهند.


 آموزشهای پیش دبستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زمینه ساز آموزشهای سطوح بالاتر می باشد. والدین و مربیان محترم، باید ساعات بیشتری را برای آموزش کودکان اختصاص دهند. به کلامی دیگر آنان باید با کودک صحبت ... کنند بازی کنند و به سؤالات کنجکاوانه او پاسخ دهند. ما معتقدیم که باید با کودک صمیمی بود و در کارهای روزانه او شرکت کرد و موقعیتهایی ایجاد نمود تا کودک کاری انجام دهد، چیزی بسازد، و فرصت اظهار نظر پیدا کند. همچنین برای تقویت زبان، افزایش اطلاعات، رشته تفکر،احساس و مهارتهای عملی او، مفاهیم  و مطالب جدیدی از علوم، ریاضی، هنر، اخلاق و ارزشهای والای انسانی را با او در میان گذاشت.


بدون شک انجام دادن این فعالیت ها، با ارزش ترین خدمتی است که والدین و مربیان محترم در حق کودکان خود به جا می آورند، اما خود آنها نیز از نتیجه این همکاریها بی بهره نمی مانند و در عمل شاهد رشد تواناییها و افزایش اطلاعات فرزند خود خواهند بود.


ممکن است والدین و مربیان محترم، به دلایلی کمتر موفق شوند که برنامه منسجم و مدیرانه ای برای این گونه فعالیتها داشته باشند. به این سبب کتاب بچه ها شکلها مجموعه ای از آموزشهای مختلف شکلها در اختیار والدین و مربیان محترم قرار میدهد.


بهتر است قبل از پرداختن به فعالیتهای کتاب، از احساس علاقه و آمادگی کودک کاملاً مطمئن شوید و به خاطر داشته باشید که شما یک همبازی برای او هستید. نظرات و سلیقه خود را به او تحمیل نکنید. بگذارید کودک با خاطری آسوده و احساس آزادی فعالیت کند. وظیفه شما والدین و مربیان محترم حوصله و صبر و عدم دخالت مستقیم در کارها و فعالیتهای اوست.


موفق باشید.


 لیلی انگجی

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

تمام افراد خانواده ی آبتین قهرمان مسابقات ورزشی بودند، اما او هیچ شباهتی به بقیه ی خانواده اش نداشت. نه قهرمان بود، نه دوست داشت قهرمان شود و نه حتی مثل بقیه ی افراد خانواده اش خال بزرگی بالای لبش داشت. خانواده حسابی از او ناامید شده بودند.


تا این که روزی از روزها آبتین فکر بکری کرد...

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پیام ابراهیمی

پیام ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره پیام ابراهیمی نویسنده تک خال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید