بنر بالای صفحه
هفته چهل و چند
هفته چهل و چند

فروش ویژه

کتاب هفته چهل و چند

معرفی کتاب هفته چهل و چند

(5)
کتاب هفته ی چهل و چند (بیست روایت از مادری در همین روزها)، اثر فاطمه ستوده ، با ترجمه مترجم علی علی پناهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات اطراف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 237,000 22%

184,860

237,000 22% 184,860

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
18%
فروش ویژه
(6)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
20%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
19%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب هفته چهل و چند اثر آصفه آصف پور و دیگران نشر اطراف منتشر شده است 
    (بیست روایت از مادری در همین روزها)
    کتاب حاضر روایت کننده ی بیست تجربه از مادری کردن در روزگار کنونی است، دبیر این مجموعه که از سوی انتشارات اطراف به چاپ رسیده، فاطمه ستوده است. هر یک از روایات جای گرفته در اثر پیش رو به قلم بانویی از این سرزمین شکل گرفته و تمام نوشته ها در کنار یکدیگر گوشه ای از زندگی و دغدغه ی مادرانی را که در عصر حاضر روزگار سپری می کنند نمایش می دهد. تصویری از دنیای شیرین، پیچیده، عجیب و غریب و ترسناک مادری.
    گزیده ای از کتاب پیش از مادر شدنم هروقت کسی
...
  • می گفت «خب حالا که چند ساله ازدواج کرده ای، پس کی بچه دار می شی؟» می خندیدم و می گفتم «به وقتش.» آن روزها فکر می کردم مادر شدن یکی از پروژه های جدی و اساسی زندگی ام است که برای خوب انجام دادنش باید زیاد بدانم. رشته دانشگاهی ام روان شناسی بود اما باز دنبال چیزهای دیگری بودم. دوره هایی بیرون دانشگاه گذراندم و کتاب های متعددی هم خواندم. وقتی تصمیم به بچه دار شدن گرفتم تصور می کردم شناخت خوبی از این پروژه ی جدید دارم. برای شناخت نقاط ضعف و قوت خودم وقت زیادی صرف کرده بودم و اعتماد به نفس بالایی داشتم. با اعتماد به نفس بالا و دانش نسبتا گسترده ای مادر شدم اما هنوز یک سال و چند ماه از شروع پروژه ی مادری نگذشته بود که در یک روز بهاری دخترم با گفتن تنها سه کلمه تمام رویاهایم را به هم ریخت. سه کلمه ای که مثل سیلی به صورتم خورد و بهم نشان داد بخشی از عادت های رفتاری قدیمی ام شاید بسیاری مواقع ویژگی مثبتی تلقی شوند اما برای مادری کردن نقص محسوب می شوند. شنیدن آن سه کلمه برایم آغاز سفری جدید بود، سفری که من را به شناخت جدیدی از خودم رساند.

مشخصات محصول

نویسنده: فاطمه ستوده ویرایش: -
مترجم: مترجم علی علی پناهی تعداد صفحات: 278
انتشارات: اطراف وزن: 320
شابک: 9786009801954 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان مادر و کودک)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فاطمه ستوده

فاطمه ستوده

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه ستوده نویسنده هفته چهل و چند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی علی پناهی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی علی پناهی مترجم کتاب هفته چهل و چند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی علی پناهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید