بنر بالای صفحه
روایت مرگ در رمان های جنگ ایران و فرانسه
روایت مرگ در رمان های جنگ ایران و فرانسه

فروش ویژه

کتاب روایت مرگ در رمان های جنگ ایران و فرانسه

معرفی کتاب روایت مرگ در رمان های جنگ ایران و فرانسه

(2)
کتاب روایت مرگ در رمان های جنگ ایران و فرانسه، اثر فاطمه حسینی اسحق آبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 110,000 21%

86,900

110,000 21% 86,900

محصولات مرتبط

(4)
18%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
12%
فروش ویژه
(4)
6%

مشخصات محصول

نویسنده: فاطمه حسینی اسحق آبادی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 624
انتشارات: سوره مهر وزن: 720
شابک: 9786000318970 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ و نقد داستانهای جنگی فارسی و فرانسه،ادبیات تطبیقی،جنگ ایران و عراق،1359-1367)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

روایت ذهنی در روایت ذهنی یکی از شخصیت ها در زاویهٔ دید اول شخص داستان را نقل می کند و روی صحبتش با خواننده یا خواننده هایی است به همین دلیل شامل نوعی از تک گویی نیز می شود که با مخاطبی بیرون از داستان صحبت می کند یعنی تک گویی مطلق که خواننده یا خواننده هایی را مورد خطاب قرار می دهد. در این شیوه ذهنیت و بعد درونی یکی از شخصیت های داستان ارائه می شود. تک گویی درونی تک گویی درونی یکی از انواع تک گویی هاست و آن گفت وگویی است که در ذهن شخصیت اصلی یا مرکزی داستان جریان دارد. در این شیوه اندیشه های شخصیت پیش از پرداخت آن در ذهن با آشفتگی و ابهام روایت می شود. تفاوت ... تک گویی بیرونی با درونی در این است که راوی اگرچه ذهنیات خود را روایت می کند مخاطبی خاص را در نظر دارد و شیوهٔ گفتار از نظر نحوی منظم است. روایت یادداشت گونه روایت یادداشت گونه در حوزهٔ زاویهٔ دید اول شخص بازگویی داستان هایی است که یادداشت های روزانه یا هفتگی یا... موجب تکوین آن ها می شود. روایت خودزندگی نامه ای در روایت زندگی نامه راوی در زاویهٔ دید اول شخص از حادثه یا حادثه هایی که برای او در گذشته اتفاق افتاده است صحبت می کند حادثه هایی که ممکن است در دوره های متفاوت زندگی روی داده تأثیر ماندگاری بر ذهن او گذاشته دگرگونی هایی عمیق را در او به وجود آورده و تجربه هایی از آن ها به دست آورده باشد که حالا او را به بازگویی آن ها راغب کرده است. روایت خاطره گونه روایت خاطره گونه در زاویهٔ دید اول و سوم شخص داستان هایی را دربرمی گیرد که گزارش دست اول و بی واسطه ای از آنچه پیش آمده است به دست می دهد. تک گویی نمایشی تک گویی نمایشی یکی از انواع تک گویی ها و یکی از شیوه های نقل داستان کوتاه و رمان است که تنها یک نفر آن را در زاویهٔ دید اول شخص روایت می کند و در شعر و نمایش نامه هم استفاده می شود. دانای کل محدود در این دیدگاه زاویهٔ دید بر یک نقطهٔ کانونی متمرکز است و قدرت تحرک ندارد ولی می تواند محیط درونی و اطراف خود را ببیند. نویسنده وارد ذهن یکی از شخصیت ها می شود و اعمال و رفتار دیگر شخصیت ها را از نگاه او توصیف می کند. این دیدگاه روی یک شخصیت متمرکز است که داستان از دید او روایت می شود. دربارهٔ دیگر شخصیت ها نویسنده فقط به رفتار و گفتارشان اشاره می کند. در شیوهٔ دانای کل محدود زاویهٔ دید متمرکز بر یک نقطه است و قدرت تحرک ندارد ولی می تواند محیط درونی و اطراف خود را ببیند (اخوت ۱۳۷۱۱۰۶). در این حالت کانون صفر زاویهٔ درونی و بازنمود از نوع همگن است چون راوی دانای کل یک شخصیت داستانی است. این دیدگاه بیشتر برای داستان کوتاه مناسب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فاطمه حسینی اسحق آبادی

فاطمه حسینی اسحق آبادی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه حسینی اسحق آبادی نویسنده روایت مرگ در رمان های جنگ ایران و فرانسه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید