بنر بالای صفحه
به یاد آوردن نور درون
به یاد آوردن نور درون به یاد آوردن نور درون

فروش ویژه

کتاب به یاد آوردن نور درون

معرفی کتاب به یاد آوردن نور درون

(5)
کتاب به یاد آوردن نور درون (راهنمایی الهام بخش برای کشف خرد ذاتی و دانش درونی)، اثر رونالد هولنیک - ماری هولنیک ، با ترجمه محمود پورآزاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذهن زیبا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 250,000 21%

197,500

250,000 21% 197,500

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(5)
23%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رونالد هولنیک - ماری هولنیک ویرایش: -
مترجم: محمود پورآزاد تعداد صفحات: 359
انتشارات: ذهن زیبا وزن: 396
شابک: 9786007801338 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زندگی معنوی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رونالد هولنیک

رونالد هولنیک

در حال حاضر مطلبی درباره رونالد هولنیک نویسنده به یاد آوردن نور درون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ماری هولنیک

ماری هولنیک

در حال حاضر مطلبی درباره ماری هولنیک نویسنده به یاد آوردن نور درون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمود پورآزاد

در حال حاضر مطلبی درباره محمود پورآزاد مترجم کتاب به یاد آوردن نور درون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمود پورآزاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید