بنر بالای صفحه
سه پرسش نشر ذهن آویز
سه پرسش نشر ذهن آویز

کتاب سه پرسش نشر ذهن آویز

معرفی کتاب سه پرسش نشر ذهن آویز

(2)
کتاب سه پرسش (چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و بر آن تسلط یابید)، اثر دون میگوئل روئیز - باربارا امریز ، با ترجمه فریده مهدوی دامغانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذهن آویز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب سه پرسش چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و بر آن تسلط یابید اثر دون میگوئل روئینز، بارباا امریز ترجمه مهدوی دامغانی نشر ذهن آویز منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: دون میگوئل روئیز - باربارا امریز ویرایش: -
مترجم: فریده مهدوی دامغانی تعداد صفحات: 200
انتشارات: ذهن آویز وزن: 202
شابک: 9786001182426 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

دون میگوئل روئیز، نویسندۀ محبوب و عارف مدرنی که با واژگان ساده و بی‌آلایشش، ساده‌ترین حقایق عالم هستی و دنیای مدرن امروزی را بیان می کند، در کتاب سه پرسش، پیام جدیدی برای خوانندگان خود دارد.

این راهنمایی ژرف اندیش، ما را بیش از پیش به سوی آموزش تعالیم حکیمانه و خردمندانۀ سنت تُلتِک‌ها هدایت می‌کند و به ما کمک می‌کند تا از قدرت درونی‌ای که در وجودمان نهفته است، بیشترین بهره را ببریم و هستی‌مان را به کامل‌ترین شکل ممکن به انجام رسانیم و براساس نقشه‌ای که در عالم هستی ترسیم شده است، به درستی گام برداریم.

در کتاب سه پرسش، روئیز ما را با تعالیم ... سرخ‌پوستان شمال مکزیک آشنا می‌کند و از ما می‌خواهد که به چند سؤال بسیار مهم و اساسی بیندیشیم.

پرسش‌هایی که بر زندگی روزمره و قدرت معنوی و عرفانی ما تأثیری عمیق و بسزا می‌گذارد؛ سه پرسش ازلی و ابدی که ما را یاری می‌کند تا از قدرت درونی‌مان آگاهی یابیم و بانهایت درایت و خردمندی از آن استفاده کنیم.
من کیستم؟ چه چیز حقیقی و راستین است؟ چگونه می‌توانم عشق را بیان کنم؟

در هر مرحله از زندگی زمینی‌مان، ما وظیفه داریم این سه پرسش ساده و همزمان ژرف را از خویشتنمان بپرسیم. سپس با یافتن پاسخ‌های مناسب، دری به رویمان گشوده خواهد شد تا به سوی مرحلۀ بعدی تکامل معنوی و روحی‌مان برویم و سرانجام، به باطن رفیع کامل و حقیقی خود دست یابیم.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

با تلاش برای پاسخگویی به سؤالِ من کیستم؟ شما کم کم در می‌یابید که چه کسی نیستید. بنابراین، شما کالبد جسمانی‌تان نیستید، اما حافظ و نگهبان سلامت و راحتی و تمامیت آن کالبد جسمانی محسوب می‌شوید.

به همان اندازه، شما مجموعۀ تمام داستان‌ها و افسانه‌هایی که دربارۀ خودتان تعریف می‌کنید هم نیستید؛ حتی شخصیتِ اصلی آن داستان‌های ساخته و پرداختۀ خودتان هم نیستید.

حال آن­که شما بر این باور غلط به سر می‌برید که شخصیت اصلی هستید! این باور آن­چنان در وجود شما ریشه دوانده است که حتی آماده­اید در برخی مواقع، با هدیه کردن جانتان، به دفاع از عقاید و نظرات این ... شخصیت داستانی‌تان همت گمارید! به همان اندازه، شما ذهنتان نیستید، اما مسئول پیامی هستید که ذهنتان، به کالبد جسمانی‌تان ارسال می‌کند.

شما همچنین مسئول پیامی هستید که ذهن، از طریق کالبد جسمانی‌تان به سایر انسان‌های اطرافتان ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، ذهن شما آموخته است که همچون دولتی کوچک در سر شما کار کند و متشکل از سه بخش گوناگون باشد. نخست، دارای کنگره یا پارلمان یا مجلسی است که قانون­گذاری می‌کند.

سپس، بخش دیگری وجود دارد که این قوانین را به اجرا درمی‌آورد و این کار را از طریق استقرار سیستمی متشکل از انواع پاداش‌ها و مجازات‌ها که به شیوه‌های خانوادگی شما و جامعه‌تان شباهت فراوان دارد و شما نیز از تمام آن پیروی و اطاعت می‌کنید به انجام می‌رساند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز

در حال حاضر مطلبی درباره دون میگوئل روئیز نویسنده سه پرسش نشر ذهن آویز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


باربارا امریز

باربارا امریز

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا امریز نویسنده سه پرسش نشر ذهن آویز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریده مهدوی دامغانی

در حال حاضر مطلبی درباره فریده مهدوی دامغانی مترجم کتاب سه پرسش نشر ذهن آویز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریده مهدوی دامغانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید