بنر بالای صفحه
دریا در من
دریا در من

فروش ویژه

کتاب دریا در من

معرفی کتاب دریا در من

(2)
کتاب دریا در من (ترانه ها:کتاب اول-روایت کامل)، اثر شهیار قنبری ، با ترجمه مترجم بهاره نوبهار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 265,000 22%

206,700

265,000 22% 206,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آثار ادبی شعر ایرانی

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
قیمت قبل
(4)
1%
(4)
19%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
23%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
23%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • كتاب اول روايت كامل) 1348-1374

مشخصات محصول

نویسنده: شهیار قنبری ویرایش: -
مترجم: مترجم بهاره نوبهار تعداد صفحات: 383
انتشارات: نگاه وزن: 404
شابک: 9786003762343 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شعر فارسی،ترانه های ایرانی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهیار قنبری

شهیار قنبری

در حال حاضر مطلبی درباره شهیار قنبری نویسنده دریا در من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم بهاره نوبهار

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم بهاره نوبهار مترجم کتاب دریا در من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم بهاره نوبهار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید