بنر بالای صفحه
هنر در گذر زمان نشر نگاه
هنر در گذر زمان نشر نگاه

فروش ویژه

کتاب هنر در گذر زمان نشر نگاه

معرفی کتاب هنر در گذر زمان نشر نگاه

(2)
کتاب هنر در گذر زمان، اثر هلن گاردنر ، با ترجمه محمدتقی فرامرزی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 1,295,000 21%

1,023,050

1,295,000 21% 1,023,050
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تاریخ هنر و آشنایی با هنر هنر

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
6%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
15%
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • هنر در گذر زمان کتابی است در مورد تاریخ هنر جهان و سبک های مختلف هنری با فهرست ذیل : «دنیای کهن»، «تولد هنر»، «خاورنزدیک کهن»، «هنر مصر»، «هنر اژه‌ای»، «هنر یونان»، «هنر اتروسک و هنر رومی»، «هنر صدرمسیحیت، بیزانس و هنر اسلامی»، «سده‌های میانه»، «هنر سده‌های میانه آغازین»، «هنر رمانسک»، «هنر گوتیک»، «رنسانس و باروک»، «رنسانس آغازین در ایتالیا»،«هنر ایتالیا در سده پانزدهم»، «هنر ایتالیا در سده شانزدهم»، «رنسانس در اروپای شمالی»، «هنر باروک»، «دنیای نوین»، «سده‌ی نوزدهم»، «سده‌ی بیستم»،«دنیای غیر اروپایی»، «هنر هند»، «هنر چین»، «هنر ژاپن»،
...
  • «هنر آمریکایی پیش از کریستف کلمب»، «هنر بومیان آمریکا، آفریقا، اقیانوسیه»، «عکاسی از آغاز تا امروز» و «روش‌های تهییه نقشه و مقطع».کتاب «هنر در گذر زمان» گزارشی از چگونگی شكل‌گیری و تغییر پویای هنر طی زمان، از غارهای آلتامیرا تا قرن حاضر است. نویسنده در این کتاب ثابت می‌کند که آن‌چه در طول زمان تغییر می‌كند، نه آثار هنری، بلكه دیدگاه‌های انسان‌ها یا آفرینندگان آثار هنری نسبت به معنای زندگی و هنر است.مخاطب در این كتاب با آثار هنری برجسته‌ تاریخ، ویژگی‌های اختصاصی هر اثر و همچنین شرایطی که هنرمندان اقدام به آفرینش‌ آن‌ها کرده‌اند، تاثیرگذاری‌ها و تاثیرپذیری‌ها، سبک‌ها گوناگون هنری و همچنین با زندگی، آثار، فعالیت‌ها و شیوه و سبک و سیاق هنری هنرمندان بزرگ تاریخ آشنا می‌شود. تصاویر بسیار رنگی و سیاه و سفید كتاب كمک فراوانی به مخاطب در راستای درک روشن‌تر و ملموس‌تر از مطالب کتاب، خواهد کرد.

مشخصات محصول

نویسنده: هلن گاردنر ویرایش: -
مترجم: محمدتقی فرامرزی تعداد صفحات: 848
انتشارات: نگاه وزن: 2250
شابک: 9789643517670 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : گالینگور،باروکش

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تجدیدنظر:هورست دلاکروا،ریچارد ج.تنسی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب هنر در گذر زمان اثر هلن گاردنر مترجم محمد تقی فرامرزی نشر نگاه منتشر شده است 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هلن گاردنر

هلن گاردنر

در حال حاضر مطلبی درباره هلن گاردنر نویسنده هنر در گذر زمان نشر نگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدتقی فرامرزی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدتقی فرامرزی مترجم کتاب هنر در گذر زمان نشر نگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدتقی فرامرزی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید