بنر بالای صفحه
هزار و یک روز نشر نخستین
هزار و یک روز نشر نخستین

فروش ویژه

کتاب هزار و یک روز نشر نخستین

معرفی کتاب هزار و یک روز نشر نخستین

(2)
کتاب هزار و یک روز (قصه های ایرانی)، اثر فرانسوا پتیس دلاکروا ، با ترجمه محمدحسن میرزا کمال الدوله - محمد کریم خان سرتیپ ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نخستین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 65,000 21%

51,350

65,000 21% 51,350

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
(3)
22%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: فرانسوا پتیس دلاکروا ویرایش: -
مترجم: محمدحسن میرزا کمال الدوله - محمد کریم خان سرتیپ تعداد صفحات: 688
انتشارات: نخستین وزن: 750
شابک: 9786001270956 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

فلسفه تعلیم و تربیت مفاهیم و پرسش‌های اساسی این حوزه را تحلیل می‌کند و توضیح می‌دهد. در چهار فصل نخست کتاب اطلاعاتی درباره پرسش‌های تربیتی و شیوه‌هایی که فیلسوفان برای پاسخ‌گویی به آنها در نظر داشته‌اند در اختیار خواننده قرار گرفته است. پس از فصل‌های مقدماتی، مفاهیم این حوزه از دیدگاه‌های گوناگون معرفت‌شناسی، اخلاق، فلسفه علم و مانند آن تشریح و بررسی شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فرانسوا پتیس دلاکروا

فرانسوا پتیس دلاکروا

در حال حاضر مطلبی درباره فرانسوا پتیس دلاکروا نویسنده هزار و یک روز نشر نخستین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدحسن میرزا کمال الدوله

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسن میرزا کمال الدوله مترجم کتاب هزار و یک روز نشر نخستین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدحسن میرزا کمال الدوله

محمد کریم خان سرتیپ

در حال حاضر مطلبی درباره محمد کریم خان سرتیپ مترجم کتاب هزار و یک روز نشر نخستین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد کریم خان سرتیپ

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید