بنر بالای صفحه
پسری که دور دنیا را رکاب زد 2
پسری که دور دنیا را رکاب زد 2 پسری که دور دنیا را رکاب زد 2

فروش ویژه

کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 2

معرفی کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 2

(3)
کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 2 (سفر به آمریکا)، اثر الستر هامفریز ، با ترجمه لیدا هادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات اطراف ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 73,000 23%

56,210

73,000 23% 56,210

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
23%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: الستر هامفریز ویرایش: -
مترجم: لیدا هادی تعداد صفحات: 135
انتشارات: اطراف وزن: 120
شابک: 9786229922415 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1402
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان انگلیسی،قرن 21م،تصویرگر:تام مورگان جونز)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«تام» مدت‌هاست که خانه‌اش را ترک کرده است تا با دوچرخه دور دنیا را بگردد. او از انگلستان تا آفریقای جنوبی را رکاب زده است و حالا برای ادامه سفر باید از اقیانوس «اطلس» بگذرد. تام نمی‌خواهد با هواپیما سفر کند، برای همین پیشنهاد کاپیتان «هوراکس»، برای سفر به آمریکای جنوبی، با کشتی تفریحی را قبول می‌کند. او تا به حال با کشتی سفر نکرده است و حالا می‌تواند چیزهای زیادی یاد بگیرد؛ اما در همان ساعات اول دریا‌زده می‌شود. واقعاً حالت افتضاحی است!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الستر هامفریز

الستر هامفریز

در حال حاضر مطلبی درباره الستر هامفریز نویسنده پسری که دور دنیا را رکاب زد 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لیدا هادی

در حال حاضر مطلبی درباره لیدا هادی مترجم کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیدا هادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید