بنر بالای صفحه
اندیشه های الهام بخش نشر نخستین
اندیشه های الهام بخش نشر نخستین

کتاب اندیشه های الهام بخش نشر نخستین

معرفی کتاب اندیشه های الهام بخش نشر نخستین

(4)
کتاب اندیشه های الهام بخش (اندیشه های مدیریتی)، اثر پراماد باترا - وی جی باترا ، با ترجمه مهدی قراچه داغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1391 توسط انتشارات نخستین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
14%
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • باور ما و نگرش‌های هرکس میزان موفقیت او را رقم می‌زند. هرکس دنیا را به چشمی نگاه می‌کند و ادراک و برداشت شخص حاکم بر آرزوها و نظرات او درباره فرصت‌های مناسب و امکانات بالقوه موجود در این جهان است.
    موفقیت و سعادت به اندازه درآمد و یا مقام و موقعیت شما در زندگی بستگی ندارد. موفقبت به دستیابی به هدف‌هایی که در زندگی برای خود انتخاب می کنید بستگی دارد. کم و کیف این هدف ها مهم نیست. اشخاص هدف‌های مختلفی را دنبال می کنند. هدف‌های هر کس ممکن است در طول زندگی او تغییر کند. آنچه هدف‌ها و رویاها را تبدیل به واقعیت و به زبانی موفقیت می‌سازد نگرشی است که
...
  • هر شخصی آن را به زندگی و به اکر خود می آورد. اگر نگرش شما موافق و در راستای اهداف شما باشد، موفقیتتان تضمین شده است. نمی‌توانید از خون بترسید و با این حال پزشک خوبی بشوید، نمی‌توانید از مردم بدتان بیاید و مدیر موثری بشوید. نمی‌توانید کوته بین باشید و انتظار داشته باشید که به دستاوردهای بزرگ برسید. لازم است که هرکس پنداره‌ای شفاف داشته باشد تا الگو و راه رسیدن به موفقیت را تشخیص دهد. وقتی بدانید که برای زندگی خود چه می‌خواهید، موفقیت شما بستگی به این پیدا می کند که با کدام نگرش به جانب موفقیت به حرکت درمی آیید و کدام طرز تلقی را در خود اصلاح می کنید و بهبود می بخشید. چالشی است که در همه زندگی با آن مواجه هستید باید به طور منظم به نگرش ها و به فعالیت های خود فکر کنید، به ارزیابی آنها بنشینید و هرجا که لازم شد آنها را تغییر دهید. در این راستاست که خواندن کتاب “اندیشه های الهام بخش” را به شما توصیه می‌کنیم. کتابی که می‌خوانید مشتمل بر بیش از هزار اندیشه الهام بخش است.اندیشه های الهام بخش به شما کمک می کند تا عادت به اندیشیدن و تعمق را به طرزی کاملا لذت بخش در خود ایجاد کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: پراماد باترا - وی جی باترا ویرایش: -
مترجم: مهدی قراچه داغی تعداد صفحات: 304
انتشارات: نخستین وزن: 310
شابک: 9789646716414 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1391

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پراماد باترا

پراماد باترا

در حال حاضر مطلبی درباره پراماد باترا نویسنده اندیشه های الهام بخش نشر نخستین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


وی جی باترا

وی جی باترا

در حال حاضر مطلبی درباره وی جی باترا نویسنده اندیشه های الهام بخش نشر نخستین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی قراچه داغی

زاده سال ۱۳۲۶ در کاشان. قراچه داغی که نامش با ترجمه کتاب‌های روانشناسی پیوند خورده، در پرونده کاری‌اش ترجمه‌هایی از کتابهای اقتصادی، رمان، کسب و کار و… نیز مشاهده می‌شود. شروع ترجمه از سال ۱۳۵۱ و ترجمه‌های بی وقفه، او را بدل به یکی از پرکارترین مترجمان کشورمان کرده است.

قراچه داغی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته اقتصاد در دانشگاه ملی ایران به پایان رساند، برای مدتی نیز برای ادامه تحصیلات راهی انگلستان شد. تحصیلاتی که البته به پایان نرسید و با ناتمام گذاشتن آن، قراچه داغی بار دیگر به ایران بازگشت.

قراچه داغی به زبان انگلیسی تسلط دارد، زبانی که آن را در خانه و به کمک معلم خصوصی آموخته است، همچنین زبان فرانسه هم آشنایی دارد. اما کتابها را از زبان انگلیسی ترجمه می‌کند. سال نخست دانشگاه همزمان بود با آغاز فرآیند ترجمه برای قراچه داغی. البته تا پایان سالهای دانشگاه، او فقط برای دانشگاه ترجمه می‌کرد.

قراچه داغی از حال بد به حال خوب، عشق هرگز کافی نیست، مردان مریخی زنان ونوسی و روان‌شناسی تصویر ذهنی را از بهترین کتابهایی می‌داند که ترجمه کرده است.

مهدی قراچه داغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید