بنر بالای صفحه
دایره المعارف حیات
دایره المعارف حیات

کتاب دایره المعارف حیات

معرفی کتاب دایره المعارف حیات

(4)
کتاب دایره المعارف حیات (گلاسه)، اثر گراهام ال.بینز ، با ترجمه بدری زارع - حسام الدین فروزان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات محراب قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
18%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
19%

مشخصات محصول

نویسنده: گراهام ال.بینز ویرایش: -
مترجم: بدری زارع - حسام الدین فروزان تعداد صفحات: 160
انتشارات: محراب قلم وزن: 818
شابک: 9786004131247 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1397
نوع جلد : زرکوب

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

حیات و زندگی موجودات متفاوت است. این کتاب دانش‌نامه‌ای است کاملا مصور، شامل اطلاعاتی دربارۀ زندگی همۀ موجودات زنده اعم از انسان، حیوان و گیاه. اطلاعات کتاب بر اساس میانگین طول عمر یا چرخۀ حیات مرتب شده‌است. دانش‌نامه پنج بخش اصلی دارد که هر بخش شامل سه نوع مطلب دوصفحه‌ای است. گونه‌ها در این کتاب به چهار گروه میکروارگانیسم‌ها، گیاهان و قارچ‌ها، بی‌مهرگان و مهره‌داران تقسیم‌شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گراهام ال.بینز

گراهام ال.بینز

در حال حاضر مطلبی درباره گراهام ال.بینز نویسنده دایره المعارف حیات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بدری زارع

در حال حاضر مطلبی درباره بدری زارع مترجم کتاب دایره المعارف حیات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بدری زارع

حسام الدین فروزان

در حال حاضر مطلبی درباره حسام الدین فروزان مترجم کتاب دایره المعارف حیات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسام الدین فروزان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید