بنر بالای صفحه
خال کوب آشویتس
خال کوب آشویتس

فروش ویژه

کتاب خال کوب آشویتس

معرفی کتاب خال کوب آشویتس

(2)
کتاب خال کوب آشویتس (براساس یک داستان واقعی)، اثر هدر موریس ، با ترجمه سارا حسینی معینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 600 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 155,000 21%

122,450

155,000 21% 122,450

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
4%
قیمت قبل
(1)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
19%
(4)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب خال کوب آشویتس بر اساس یک داستان واقعی اثر هدر موریس مترجم سارا حسینی معینی نشر کوله پشتی منتشر شده است 
    . رمان حاضر بر اساس داستانی واقعی نگاشته شده و روایتگر عشقی است میان لالی و گیتا!در بحبوحۀ جنگ جهانی دوم، لالی اجبارا به آشویتس بیرکناو، یکی از سه اردوگاه اصلی آشویتس(بزرگ ترین و مجهزترین اردوگاه کار اجباری آلمان نازی در لهستان) منتقل می شود. اوکه مسئول خال کوبی شماره های شناسایی بر دست زندانیان تازه وارد است، هنگام خال کوبی بر روی دست دختر جوانی به نام گیتا عاشقش می شود…
    گزیده ای از کتاب لالی برای مدتی که طولانی به نظر می رسد، میان
...
  • زندانیان دیگر می گردد و با دوستانش در بلوک 7 گپ می زند. تمام مدت چشم هایش در جمع های دختران به دنبال اوست. در حال صحبت با لئون است که موهای ریز پشت گردنش سیخ می شوند. حسی به او می گوید کسی نگاهش می کند. برمی گردد. خودش است. مشغول صحبت با سه دختر دیگر است. وقتی می فهمد لالی او را دیده، مکث می کند. لالی سمت دختران قدم برمی دارد. دوستانش کمی عقب می روند تا بین خود و غریبه کمی فاصله بیندازند؛ آنها چیزهایی دربارۀ لالی شنیده اند. اکنون او تنها ایستاده است. لالی به دختر می رسد و نگاهش می کند. دوباره مجذوب چشم هایش می شود. دوستان دختر، آن پشت آرام می خندند. زبان لالی تقریبا بند آمده است. با این همه، شجاعتش را جمع می کند. نان و نامه را به او می دهد. در نامه به دختر گفته است که نمی تواند به او فکر نکند. می پرسد: «اسمت چیه؟ باید اسمت رو بدونم.» از پشت سرش کسی می گوید: «گیتا.»

مشخصات محصول

نویسنده: هدر موریس ویرایش: -
مترجم: سارا حسینی معینی تعداد صفحات: 264
انتشارات: کوله پشتی وزن: 262
شابک: 9786004611992 تیراژ: 600
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های انگلیسی،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هدر موریس

هدر موریس

در حال حاضر مطلبی درباره هدر موریس نویسنده خال کوب آشویتس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا حسینی معینی

در حال حاضر مطلبی درباره سارا حسینی معینی مترجم کتاب خال کوب آشویتس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا حسینی معینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید