جاذبه میان ما
جاذبه میان ما

فروش ویژه

کتاب جاذبه میان ما

معرفی کتاب جاذبه میان ما

(2)
کتاب جاذبه ی میان ما، اثر بریتنی سی چری ، با ترجمه منا اختیاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آموت ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 199,000 26%

147,260

199,000 26% 147,260

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • رمان حاضر با دو روایت از زبان دو شخصیت کاملا متفاوت آغاز می شود؛ دختری سرشار از احساسات به نام لوسی و نویسنده ای خشک و بی احساس به نام گراهام راسل که همسرش نیز چنین خصوصیاتی دارد. این دو در مراسم ختم پدر گراهام با یکدیگر هم کلام شده و همین موضوع آغازگر ایجاد تغییرات در زندگی شان می شود.
    گزیده ای از کتاب لوسی اتومبیل فرانسوی قراضه اش را جلو خانه ام پارک کرد. قبل از این که حتی فرصت کند از آن پیاده شود، در را باز کردم. تلن را در آغوشم تکان می دادم و او با ناراحتی گریه می کرد. با لحن سرزنش آمیزی گفتم: «این بیست و پنج دقیقه ست، نه پونزده دقیقه.» در جوابم فقط لبخند زد. او همیشه لبخند می زد. لبخندش مرا یاد گذشته ام می انداخت؛ لبخند زیبایی سرشار از امید. امید گریز آدم های ضعیف از مشکلات زندگی بود. این را از گذشته ام یاد گرفته بودم. ـ من بهش می گم تاخیر عمدی. هرچه او نزدیک تر می شد، من عصبی تر می شدم. ـ چرا بوی دود می دی؟ خندید و گفت: «دود نیست. اسپنده. قبل از اومدن اسپند دود کردم.» ـ چرا؟ نیشخند ناقلایی راه لبش را یافت و او شانه بالا انداخت. ـ برای نابود کردن انرژی های منفی، مثل مال تو. ـ اوه آره، سرخوش. شرط می بندم هرجا می ری یه مشت سنگ و کریستالم با خودت می بری. با بی خیالی دستش را داخل کیف دوشی اش فرو کرد و مشتی کریستال بیرون آورد. البته که همراهش بود!

مشخصات محصول

نویسنده: بریتنی سی چری ویرایش: -
مترجم: منا اختیاری تعداد صفحات: 376
انتشارات: آموت وزن: 330
شابک: 9786003840584 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های انگلیسی،قرن 21م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بریتنی سی چری

بریتنی سی چری

در حال حاضر مطلبی درباره بریتنی سی چری نویسنده جاذبه میان ما در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

منا اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره منا اختیاری مترجم کتاب جاذبه میان ما در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

منا اختیاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید