بنر بالای صفحه
ببخش و بگیر
ببخش و بگیر ببخش و بگیر

فروش ویژه

کتاب ببخش و بگیر

معرفی کتاب ببخش و بگیر

(4)
کتاب ببخش و بگیر (چرا و چگونه بخشنده ها به اوج موفقیت می رسند؟)، اثر آدام گرانت ، با ترجمه سعید یاراحمدی - علیرضا خاکساران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات آموخته - چاووش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 158,000 26%

116,920

158,000 26% 116,920

محصولات مرتبط

(2)
16%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(7)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آدام گرانت ویرایش: -
مترجم: سعید یاراحمدی - علیرضا خاکساران تعداد صفحات: 370
انتشارات: آموخته - چاووش وزن: 320
شابک: 9786008237594 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(موفقیت،جنبه های روانشناسی،کسب و کار،روابط بین اشخاص،شبکه های اجتماعی،پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بسیاری از افراد گمان می‌کنند بخشندگی مانع موفقیت است، اما بخشندگی نه‌تنها مانعی برای موفقیت نیست، بلکه ‌پژوهش‌های روان‌شناسی نشان داده‌اند بدون بخشندگی نمی‌توان موفق شد؛ آنچه مانع موفقیت می‌شود بخشندگی بی‌حساب است. نویسنده در ضمن 9 فصل نقش بخشندگی در موفقیت را تشریح می‌کند. در این کتاب پیرامون مباحثی مانند خطرها و پاداش‌های بیش از حد بخشنده بودن، نحوه شبکه‌سازی بخشندگان، گیرندگان و حسابگران، همکاری، مناسبات اعتباربخشی و اعتبارگیری و شناخت قابلیت‌های بالقوه افراد بحث شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آدام گرانت

آدام گرانت

در حال حاضر مطلبی درباره آدام گرانت نویسنده ببخش و بگیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سعید یاراحمدی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید یاراحمدی مترجم کتاب ببخش و بگیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید یاراحمدی

علیرضا خاکساران

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا خاکساران مترجم کتاب ببخش و بگیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا خاکساران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید