بنر بالای صفحه
فراتر از آرامش
فراتر از آرامش فراتر از آرامش

فروش ویژه

کتاب فراتر از آرامش

معرفی کتاب فراتر از آرامش

(5)
کتاب فراتر از آرامش، اثر فریدنیک بین - افشین حاتمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بهجت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 500,000 21%

395,000

500,000 21% 395,000

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(5)
1%
(2)
19%
(2)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فریدنیک بین - افشین حاتمی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 529
انتشارات: بهجت وزن: 608
شابک: 9789646671423 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فریدنیک بین

فریدنیک بین

در حال حاضر مطلبی درباره فریدنیک بین نویسنده فراتر از آرامش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


افشین حاتمی

افشین حاتمی

در حال حاضر مطلبی درباره افشین حاتمی نویسنده فراتر از آرامش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید