زندگی بر محور حقیقت
زندگی بر محور حقیقت

قیمت قبل

کتاب زندگی بر محور حقیقت

معرفی کتاب زندگی بر محور حقیقت

(2)
کتاب زندگی بر محور حقیقت، اثر هانس روسلینگ و دیگران ، با ترجمه امیرحسین فاضلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 249,000
قیمت ایده بوک: 220,000 16%

186,750

220,000 16% 186,750

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نویسنده ی کتاب پیش رو با مطالعه ی ده غریزه ی انسانی، دلایل منفی نگری بشر را نسبت به جهان و مسائل آن شرح می دهد. او مخاطبین خود را به واقع بینی و جهان بینی برپایه ی حقیقت دعوت می کند و معتقد است که با تکیه بر این مولفه ی مهم و کاربردی می توان از زندگی و شادی های آن لذت برد.
    گزیده ای از کتاب وقتی درباره اتفاقی هولناک خبردار می شوید با پرسیدن این سوالات خود را آرام کنید؛ اگر پیشرفتی مثبت هم اتفاق افتاده بود باز هم به گوشم می رسید؟ حتی اگر صدها پیشرفت بزرگ تر رقم می‌خورد از آن خبردار می شدم؟ آیا هیچ خبری ازغرق نشدن کودکان در جوی می‌شنیدم؟ می توانم کاهش نرخ تلفات غرق شدن کودکان یا مرگ و میر ناشی از سل را ببینم؟ در خاطر داشته باشید که تغییرات مثبت شاید رایج تر باشند، ولی آنها شما را پیدا نمی کنند، این شمایید که باید آنها را بیابید (اگر به آمارها نگاه کنید، آنها را می توان در همه جا یافت.)

مشخصات محصول

نویسنده: هانس روسلینگ و دیگران ویرایش: -
مترجم: امیرحسین فاضلی تعداد صفحات: 360
انتشارات: کوله پشتی وزن: 357
شابک: 9786004611787 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کنترل فشار روانی،واقعیت،از کتابهای پرفروش نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هانس روسلینگ و دیگران

هانس روسلینگ و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره هانس روسلینگ و دیگران نویسنده زندگی بر محور حقیقت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیرحسین فاضلی

در حال حاضر مطلبی درباره امیرحسین فاضلی مترجم کتاب زندگی بر محور حقیقت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیرحسین فاضلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید