بنر بالای صفحه
اصول بازاریابی نشر آموخته
اصول بازاریابی نشر آموخته

کتاب اصول بازاریابی نشر آموخته

معرفی کتاب اصول بازاریابی نشر آموخته

(5)
کتاب اصول بازاریابی، اثر فیلیپ کاتلر ، با ترجمه بهمن فروزنده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 450,000 17%

374,000

450,000 17% 374,000

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
12%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
23%
قیمت قبل
فروش ویژه
(6)
1%
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اصول بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده نشر آموخته منتشر شده است
    بازاریابی سرمایه‎­ گذاری بلندمدتی است که  بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند، تصویر ذهنی مثبت،­ کسب شهرت و اعتبار­، تامین رضایت مشتریان و به طور کلی موفقیت کسبِ و کار وجود ندارد.
    بازاریابی فرایندی است که به کمک آن در هر جامعه­‎ی رقابتی امکان تحقیقات، تکوین و تولید کالاو خدماتی که مشتریان واقعا خواهان آنند، قیمت­‎گذاری صحیح، توزیع اثر بخش، ­اطلاع‎­رسانی هدفمند، نظارت بر مراحل مختلف این فرایند و رقابت سالم فراهم می­شود. به کمک بازاریابی
...
  • است که منابع محدود به بهترین صورت ممکن به مصارف بهینه یعنی تامین نیازهای در حال تغییر مشتریان اختصاص می­یابد.­این روزها، در جوامع رقابتی، کالا به حد کافی وجود دارد. این تعدادِ مشتریان است که اندک است! پیش­تر، بنگاه­‎ها در کمین شکار مشتری بودند و اکنون به برکت قابلیت­‎های اینترنت مشتریان به شکارچی تبدیل شده­‎اند. بنگا­ه­‎ها یکی پس از دیگری کلیکی می­‎شوند و این­ها فقط بخشی از تحولاتی است که می­‎طلبد بنگاه­ها، اگر خواهان پیشی گرفتن از رقبای خود هستند، ضمن پایبندی به استفاده از اصول بازاریابی نوین که سلامتی و  رشد روز افزون آن­ها را تضمین می­‎کند، همواره برای بهتر عمل کردن در اندیشه­‎ی­ تجدیدنظر در راهبردهای بازاریابی­ خود نیز باشند.فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ در کتاب اصول بازاریابی با ارائه­ی مجمو­عه‎­ای از اصول و مفاهیم علمی و نظری، موارد مطالعه‎­ی واقعی، راهکار­ها و راهبردها، داستان­ها و مثال­‎های بازاریابی و هشدارها و رهنمودها ­به ما می­‎آموزند که برای موفقیت چگونه باید­ به مشتریان فایده‎­رسانی کنیم، چگونه باید نام­‎های تجاری توانمند داشته باشیم و چگونه باید در عین احساس مسئولیت اجتماعی بازاریابی کنیم.
    * ترجمه‌ی ویراست جدید کتاب اصول بازاریابی در دو شکل تک‌جلدی و دوجلدی منتشر شده است. در نسخه‌ی دوجلدی همه‌ی مطالب شامل مطالعات موردی، تصاویر، پیوست‌ها و برخی از بخش‌‌های تکمیلی انتهایی فصول نیز وجود دارد. به منظور خلاصه‌سازی، از آوردن این بخش‌ها در نسخه‌ی تک‌جلدی خودداری شده است. علاقه‌مندان می‌توانند بر حسب نیاز و هدف خود هر یک از این دو مجموعه را که مایل هستند مطالعه کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: فیلیپ کاتلر ویرایش: -
مترجم: بهمن فروزنده تعداد صفحات: 872
انتشارات: آموخته وزن: 1200
شابک: 9786006465098 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بازاریابی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب بازاریابی سرمایه‌گذاری بلندمدتی است که بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند و تصویر ذهنی مثبت، کسب شهرت و اعتبار، تأمین رضایت مشتریان و به‌طور کلی موفقیت کسب و کار وجود ندارد. نویسندگان در کتاب حاضر با ارائه مجموعه‌ای از اصول و مفاهیم علمی و نظری، موارد مطالعه واقعی، راهکارها و راهبردها، داستان‌ها و مثال‌های بازاریابی و هشدارها و رهنمودها، به مخاطب می‌آموزند که برای موفقیت چگونه باید نام‌های تجاری توانمند داشته باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر

در حال حاضر مطلبی درباره فیلیپ کاتلر نویسنده اصول بازاریابی نشر آموخته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بهمن فروزنده

در حال حاضر مطلبی درباره بهمن فروزنده مترجم کتاب اصول بازاریابی نشر آموخته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهمن فروزنده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید