خوب بد گوشت خوار
خوب بد گوشت خوار

کتاب خوب بد گوشت خوار

معرفی کتاب خوب بد گوشت خوار

(2)
کتاب خوب،بد،گوشت خوار (گلاسه)، اثر آرون رینولدز - دن سنتت ، با ترجمه حمیدرضا شکاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(6)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • شیر سلطان جنگل، کوسه ی سفید بزرگ رئیس اقیانوس و گرگ خاکستری گوشت خوار از جانب حیوانات جنگل که گیاه خوارند طرد شده اند به خاطر اینکه از آنان تغذیه می کنند اما اینان حیوانات بدی نیستند فقط گوشت خوارند.
    گزیده ای از کتاب این شد که شیر و کوسه ی سفید بزرگ و گرگ خاکستری دیدند چاره ای ندارند جز اینکه باهم قرار بگذارند و بروند بیرون. چون حتی گوشت خوارها هم باید احساساتشان را با هم در میان بگذارند. توی اولین دورهمی شان، گرگ خاکستری فکر بکری داشت که می توانست همه ی مشکل ها را حل کند: اگر شک داری، تمامش کن. از این به بعد گیاه خوار می شویم!

مشخصات محصول

نویسنده: آرون رینولدز - دن سنتت ویرایش: -
مترجم: حمیدرضا شکاری تعداد صفحات: 36
انتشارات: پرتقال وزن: 191
شابک: 9786004623476 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های حیوانات،گوشت خواران،حاوی 3عدد حیوان گوشت خوار،وزن خالص:2300کیلوگرم،مناسب برای بالای 5سال،گروه سنی:ب،تصویرگر:دن سنتت،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هر حیوانی غذایی دارد و طبیعتی برای خوردن غذا. بعضی‌ها گوشت‌خوارند و بعضی گیاه‌خوار. گوشت‌خوران چاره‌ای ندارند جز اینکه گوشت بخورند. داستان این کتاب دربارۀ چند حیوان گوشت‌خوار است که چون حیوانات دیگر دوستشان ندارند، تصمیم می‌گیرند گیاه‌خوار شوند. اما واقعیت این‌است که گوشت‌خواران نمی‌توانند گیاه‌خوار باشند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرون رینولدز

آرون رینولدز

در حال حاضر مطلبی درباره آرون رینولدز نویسنده خوب بد گوشت خوار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دن سنتت

دن سنتت

در حال حاضر مطلبی درباره دن سنتت نویسنده خوب بد گوشت خوار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیدرضا شکاری

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا شکاری مترجم کتاب خوب بد گوشت خوار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیدرضا شکاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید