بنر بالای صفحه
شما هم می توانید
شما هم می توانید

کتاب شما هم می توانید

معرفی کتاب شما هم می توانید

(4)
کتاب شما هم می توانید (رازهای موفقیت)، اثر محمد حاصلی قلاتی ، با ترجمه مترجم حسین طیبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آرمان رشد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 99,000 8%

91,674

99,000 8% 91,674

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • . این کتاب ارائه دهنده نمایی از زندگی بزرگان و افراد موفق تاریخ، رازهایی درباره موفقیت و مباحثی پیرامون قانون جاذبه است. شما هم می توانید راه های تقویت امید، دستیابی به آرامش، رضایت، حس خوب و تبدیل شدن به خود دل خواهتان را به شما نشان خواهد داد.
    گزیده ای از کتاب امید یکی دیگر از احساساتی است که انسان ها می توانند آن را تشدید و تحریک کنند تا به زندگی بهتر، دلخواه و راه های رسیدن به خواسته هایشان دست پیدا کنند. انسان ها باید در زندگی حس امید و حالت امیدواری را نسبت به آرزوهایشان داشته باشند. امید در زندگی مانند امضای قراردادی است که ضمیر ناخودآگاه
...
  • شما را وادار به رسیدن به خواسته ها می کند. با حس امیدواری انسان خود را به این باور می رساند که می تواند و این باور او را وادار به کار و تلاش در موضوع دلخواهش می کند. زمانی که فرد از صمیم قلب و با حس خوب و احساس رضایت به موضوعی امید دارد، از خودش سطح انرژی بسیاری به سمت کائنات ارسال می کند و همان طور که گفته شد کائنات حتما جواب آن را می دهد و شما را با آن مرتبط می سازد. حس امید واقعی با رضایت و شادمانی همراه است. به راستی انسان ها در زندگی چاره ای جز امیدوار بودن ندارند؛ زیرا آن ها اشرف مخلوقات هستند و به سادگی می توانند حس امید را تحریک کنند و از آن در جهت اهدافشان استفاده نمایند.

مشخصات محصول

نویسنده: محمد حاصلی قلاتی ویرایش: -
مترجم: مترجم حسین طیبی تعداد صفحات: 98
انتشارات: آرمان رشد وزن: 125
شابک: 9786009870851 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تفکر نوین،موفقیت،تصویرگر:یاسمن بهرامی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد حاصلی قلاتی

محمد حاصلی قلاتی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد حاصلی قلاتی نویسنده شما هم می توانید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسین طیبی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسین طیبی مترجم کتاب شما هم می توانید در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسین طیبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید