بنر بالای صفحه
آرامش درون
آرامش درون

قیمت قبل

کتاب آرامش درون

معرفی کتاب آرامش درون

(4)
کتاب آرامش درون (50 عادت مثبت)، اثر مایکل چپمن ، با ترجمه عطیه کارگردولت آبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آرمان رشد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 115,000

74,000

  74,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

روان‌شناسی والدین معلم مهارت های زندگی دوم اول

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب آرامش درون 50 عادت مثبت اثر  ترجمه  نشر آرمان رشد منتشر شده است 
    این کتاب به آموزش و بیان مجموعه ای از پنجاه عادت مثبت می پردازد که می تواند تندرستی، احساسات، سبک زندگی، ذهن و زندگی شخصی ما را به شکلی مثبت تحت تاثیر قرار دهد و ما را به سوی موفقیت و آرامش درون هدایت کند.
    گزیده ای از کتاب مدت هاست که فهمیده ام ذهن من مهم ترین مانع در تلاش برای چیرگی بر منفی بافی و نیل به مثبت اندیشی بوده است، بنابراین تصمیم گرفتم از پس افکار خود برآمده و فرصت های پیاپی و چشمگیر برای خود فراهم آورم. نگرش خود نسبت به موضوعات را موشکافانه نگریستم و دریافتم که چگونه
...
  • این دیدگاه ها می تواند مرا از پیشرفت بازدارد و مانع رشد من شود. صادقانه باید بگویم پاسخ هایی که در این زمینه به دست آورده ام بسیار تاثیرگذار و جالب است. دریافتم که زندگی ام به واسطه تغییرات ساده ای که در ادامه به توضیح آن خواهم پرداخت بسیار باثبات و منسجم شد. هریک از این توصیه ها متضمن رشد عادات ذهنی کنش گرایانه و مثبت می شود و نگرش پیروزمندانه و برنده بودن را به ذهن شما القا می کند.

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل چپمن ویرایش: -
مترجم: عطیه کارگردولت آبادی تعداد صفحات: 100
انتشارات: آرمان رشد وزن: 128
شابک: 9786009870752 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های اجتماعی،عادت و تحول روان شناسی،مثبت نگری،تصویرگر:یاسمن بهرامی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

برای موفق شدن باید احساسات را مدیریت کرد. اثر حاضر می‌کوشد مخاطب را به عادت‌هایی مجهز کند که بتواند از پس افکار نامطلوب برآید و فرصت‌هایی برای رسیدن به اهدافش پیدا کند. عادت‌ها و اهداف تن‌درستی، ذهنی، احساسی، سبک زندگی، شخصی و عادت‌های تغییر برانگیز و پیشرفته از جمله مواردی هستند که کتاب به آن‌ها پرداخته‌است. نویسنده، توصیه‌هایش را دربارۀ هر عادت مثبت، در چند جملۀ خلاصه آورده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل چپمن

مایکل چپمن

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل چپمن نویسنده آرامش درون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عطیه کارگردولت آبادی

در حال حاضر مطلبی درباره عطیه کارگردولت آبادی مترجم کتاب آرامش درون در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عطیه کارگردولت آبادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید