بنر بالای صفحه
بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2
بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2 بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2

فروش ویژه

کتاب بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2

معرفی کتاب بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2

(2)
کتاب بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی (آی کیو) 2، اثر منیره عابدی درچه - راضیه بدیعیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات یار مانا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 26%

59,200

80,000 26% 59,200

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: منیره عابدی درچه - راضیه بدیعیان ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 119
انتشارات: یار مانا وزن: 182
شابک: 9786007768822 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بازی های آموزشی تقویت حافظه،بازی های کودکان،هوش بهری،مناسب برای 3تا8 سال)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هوش شناختی یا همان آی کیو توانمندی و مهارت‌داشتن در حدود بیست حوزه را شامل می‌شود که از جملۀ آن‌ها «سازماندهی ادراکی، ادراک دیداری، تجسم فضایی، تفکر انتزاعی، تجزیه و تحلیل، و هماهنگی دیداری-حرکتی» هستند. در این مجلد دو جلدی که کتاب حاضر جلد دوم آن است، بازی‌هایی طراحی شده‌اند تا کودکان 3 تا 8 ساله را در این زمینه توانمند کنند. در ابتدای هر بازی توضیحی کلی آمده و سپس هدف بیان شده است. گروه سنی بازی مشخص و گروهی یا انفرادی بودن آن و تعداد بازیکنان نیز گفته شده است. وسایل موردنیاز و روش بازی نیز ذکر شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

منیره عابدی درچه

منیره عابدی درچه

در حال حاضر مطلبی درباره منیره عابدی درچه نویسنده بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


راضیه بدیعیان

راضیه بدیعیان

در حال حاضر مطلبی درباره راضیه بدیعیان نویسنده بازی های آموزشی برای تقویت هوش شناختی آی کیو 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید