بنر بالای صفحه
داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3
داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3

فروش ویژه

کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3

معرفی کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3

(2)
کتاب داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3، اثر رضاعلی نوروزی - منیره عابدی درچه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات یار مانا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 26%

51,800

70,000 26% 51,800

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: رضاعلی نوروزی - منیره عابدی درچه ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 112
انتشارات: یار مانا وزن: 135
شابک: 9786007768440 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای آموزشی داستان های کودکان،کودکان و فلسفه،مناسب برای 8تا14سال،تصویرگر:افسانه فرهادی،معرفی شده در کتابنامه ی رشد،برگزیده ی همایش خادمان...،نامزد جشنواره ی اولیا و مربیان،نامزد جشنواره ی رشد)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هدف از آموزش فلسفه به کودکان، رشد عقلانیت، کمک به حقیقت‌یابی، رشد ارزش‌شناسی و ارزش‌گذاری در شخصیت کودکان است. این اثر که مجلد سوم از مجموعه‌حاضر است، دربردارنده‌ داستان‌هایی از آثار و مفاخر گذشته‌ فرهنگی کشور است. هر داستان زمینه‌هایی برای بحث فلسفی فراهم آورده که در حل مشکلات فردی و اجتماعی می‌تواند مؤثر باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رضاعلی نوروزی

رضاعلی نوروزی

در حال حاضر مطلبی درباره رضاعلی نوروزی نویسنده داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


منیره عابدی درچه

منیره عابدی درچه

در حال حاضر مطلبی درباره منیره عابدی درچه نویسنده داستان های فکری برای کودکان ایرانی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید