بنر بالای صفحه
مایکل اوکشات
مایکل اوکشات

فروش ویژه

کتاب مایکل اوکشات

معرفی کتاب مایکل اوکشات

(3)
کتاب مایکل اوکشات (متفکران بزرگ محافظه کار و لیبرتاریان)، اثر ادموند نیل ، با ترجمه محمد بهرام پور - احمد بیگلری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پارس کتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 26%

70,300

95,000 26% 70,300

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ادموند نیل ویرایش: -
مترجم: محمد بهرام پور - احمد بیگلری تعداد صفحات: 160
انتشارات: پارس کتاب وزن: 184
شابک: 9786226028172 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشتنامه دانشمندان علوم سیاسی انگلستان،قرن20م،نقد و تفسیر مایکل اوکشات،1901-1990م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب اين کتاب، بخشي از مجموعه کتب در خصوص متفکرين دو جريان محافظه‌کاري و ليبرتاريانيسم است. مايکل اوكشات فيلسوفي است که انديشه‌هايش در چارچوب ليبراليسم بريتانيايي طبقه‌بندي مي‌شود. اين کتاب شرح مختصري از آثار وي و بخش نهايي آن نيز نگاهي به جايابي انديشه‌هاي وي در ميان انديشمندان ليبرال و محافظه‌کار است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ادموند نیل

ادموند نیل

در حال حاضر مطلبی درباره ادموند نیل نویسنده مایکل اوکشات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد بهرام پور

در حال حاضر مطلبی درباره محمد بهرام پور مترجم کتاب مایکل اوکشات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد بهرام پور

احمد بیگلری

در حال حاضر مطلبی درباره احمد بیگلری مترجم کتاب مایکل اوکشات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احمد بیگلری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید