بنر بالای صفحه
هنر برقراری ارتباط نشر نسل نواندیش
هنر برقراری ارتباط نشر نسل نواندیش

کتاب هنر برقراری ارتباط نشر نسل نواندیش

معرفی کتاب هنر برقراری ارتباط نشر نسل نواندیش

(5)
کتاب هنر برقراری ارتباط (با ارتباط کلامی قوی زندگی خود را تغییر دهید)، اثر جودی اپس ، با ترجمه اکبر عباسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • با ارتباط کلامی قوی زندگی خود را تغییر دهید
    یک گفت‌وگوی خوب تأثیر فراوانی در ارتباطات شما دارد و خود را درجلسات کاری، مصاحبه‌ها، مذاکرات و همچنین در ارائه قابلیت‌های افراد نشان می‌دهد. یک گفت‌وگوی خوب می‌تواند راه شما را در کارها آسان کند، قادر است به شما کمک کند تا شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید و با کارکنان، کارفرمایان و مشتریانتان روابطی قوی و مستحکم برقرار کنید. اما گفت‌وگو و مکالمه چیزی است که بیشتر ما هرگز برای آن آموزش ندیده‌ایم. ما در کودکی یاد گرفته‌ایم صحبت کنیم اما چرا بعضی از مردم از کلمات به صورتی شگفت‌انگیز استفاده می‌کنند
...
  • و با به‌کارگیری جادوی کلمات ارتباطاتی قدرتمند برقرار می‌کنند درصورتی‌که بعضی دیگر حتی در رساندن منظور خود ناتوان‌اند. کتاب «هنر برقراری ارتباط» نشان می‌دهد که چگونه به‌صورت گام‌به‌گام، در خانه، خیابان و محل کار با استفاده از قدرت کلام، با دیگران ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به خود جذب کنیم. این کتاب کمک می‌کند تا با شکستن سکوت،مکالمه را شروع و با درک انواع مختلف مکالمه و نحوه به‌کارگیری آن‌ها، ضمن استفاده از مهارت گوش دادن مؤثر، از ارتباطات غیرکلامی بهره جست. در یک کلام این کتاب راهنمایی است برای استفاده از گفت‌وگو برای ایجاد روابط، بهبود دوستی، توسعه کسب‌وکار، نفوذ در دیگران، متقاعدسازی و حتی گپ زدن با مردم.
    گزیده ای از کتاب
    مکالمه یکی از بزرگ ترین عوامل تغییر است و ملایم ترین عامل هم محسوب می شود. برخی افراد قدرت را به صورت سلسله مراتب می بینند اما شما هر نقشی که داشته باشید پتانسیل خلق تغییر از طریق مکالمه را دارید. اگر چشم تان به هدف تان باشد و سوالات خوبی مطرح کنید و پاسخ های اصیلی ارائه دهید، اغلب می توانید در طرز نگاه دیگران به امور تغییر ایجاد کنید، حتی اگر آن ها ارشدتر یا باتجربه تر از شما باشند.
    تا وقتی شما قصد و نیتی داشته باشید، نیازی ندارید توافق دیگران را در همه موضوعات به دست بیاورید و آخرین کلام را بگویید. درواقع، پذیرش آنچه باید بگویند (نه الزاما موافقت با آن ها) و تایید حرف هایشان تا شاید به آن ها احساس مرتبط بودن بدهد- و این حالت تا زمانی که شما در آنچه می گویید صادق باشید، ادامه پیدا می کند. یافتن روش هایی مثبت برای کمک به دیگران به شما در حرکت به جلو و دستیابی به نتیجه ای خوب کمک می کند.

مشخصات محصول

نویسنده: جودی اپس ویرایش: -
مترجم: اکبر عباسی تعداد صفحات: 248
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 237
شابک: 9789642369553 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جودی اپس

جودی اپس

در حال حاضر مطلبی درباره جودی اپس نویسنده هنر برقراری ارتباط نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

اکبر عباسی

در حال حاضر مطلبی درباره اکبر عباسی مترجم کتاب هنر برقراری ارتباط نشر نسل نواندیش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اکبر عباسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید