پری خاله و لنین
پری خاله و لنین

فروش ویژه

کتاب پری خاله و لنین

معرفی کتاب پری خاله و لنین

(2)
کتاب پری خاله و لنین، اثر میرزا ابراهیم اف ، با ترجمه محمد خلیلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات گل آذین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 26%

74,000

100,000 26% 74,000

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مجموعه ای از 5 داستان کوتاه به قلم نویسنده ای آذربایجانی که با وجود دوران کودکی و نوجوانی دشواری که داشت هرگز از خواندن و نوشتن دست نکشید و سرانجام راه خود را به ادبیات باز کرد. شاید همین زندگی مشقت بار او را به ترسیم روزگار مردم فرودست و تلاششان برای مقابله با ظلم و ستم واداشت. پری خاله و لنین، منطق حسنوویچ، سپیده دمان، تندیس و یاغی عناوین داستان های این مجموعه است. گزیده ای از کتاب استاد قیاس همچون کنده ی پوسیده ی هیزمی به زمین می غلتد. علی، لحظه ای به جسم ویران او می نگرد و بعد به طرف موتورخانه به راه می افتد. شب همه جا را در سیاهی پیچیده است. این جا و آن جا، در تیرگی دشت، سوسوی فانوسی به چشم می خورد. هر ازگاهی از میان دکل های پر شده از تاریکی، صدای سوتی به گوش می رسد. صدای سوت کوتاه دیگری از دهانه ی یک زاغه ی تنگ و مرطوب، به طنین سوت ها پاسخ می دهد. افرادی با سر فرو افتاده، یک به یک و به آهستگی به سمت این زاغه ی نمناک در حرکت اند. یک نفر در کنار در وروی زاغه ایستاده و چهره ی آیندگان را در نور فانوسی وارسی می کند و راهشان می دهند. کسی حرفی نمی زند. همه جا ساکت است.

مشخصات محصول

نویسنده: میرزا ابراهیم اف ویرایش: -
مترجم: محمد خلیلی تعداد صفحات: 168
انتشارات: گل آذین وزن: 193
شابک: 9786226352147 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مجموعه داستان های کوتاه ترکی،جمهوری آذربایجان قرن20م،ترجمه شده به فارسی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب حاوی پنج داستان کوتاه است که در فضای روستایی روسیه نوشته شده است. اولین داستان که «پری‌خاله و لنین» نام دارد، درباره زنی است که رنجِ روزگاران قلبش را پاره‌پاره کرده است. اگر کسی لباس وصله‌دار و مندرس او را ببیند، فکر می‌‏کند، حتی یک روز هم در زندگی روی آرامش و آسایش را ندیده است؛ اما او زمانی برای خودش خانه و کاشانه‌ای داشته و پدر و مادری که در آغوش گرمشان بزرگ شده بود و سال‌ها بعد همسری که او را می‎پرستید و پسر و دختری که از همه کودکان دهکده باهوش‌تر بودند و...؛ اما همه این‎ها کجا رفته‌اند و بر سر او چه آمده است؟

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

میرزا ابراهیم اف

میرزا ابراهیم اف

در حال حاضر مطلبی درباره میرزا ابراهیم اف نویسنده پری خاله و لنین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد خلیلی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد خلیلی مترجم کتاب پری خاله و لنین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد خلیلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید