نامه نشر اطراف
نامه نشر اطراف

کتاب نامه نشر اطراف

معرفی کتاب نامه نشر اطراف

(2)
کتاب نامه (تجربه ی جوانی 2)، اثر مارتین گاندا - کیتلین الیفایرنکا ، با ترجمه فروغ منصور قناعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات اطراف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
6%
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
23%
قیمت قبل
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • داستاني واقعي كه حین به تصوير كشيدن دوستي مكاتبه اي دو نوجوان از كشورهاي زيمبابوه و آمريكا، شش سال از زندگي آن ها را نيز روايت مي كند. دختري به نام كيتلين براي انجام پروژه ي مدرسه اش كه نامه نوشتن به فردي در كشوري ديگر است، با مارتين آشنا مي شود. با ادامه دار شدن نامه نگاري آن دو، كيتلين كه از وضع اقتصادي ضعيف دوستش خبر دارد، همراه نامه ها كمك هاي مالي و مادي خود را نيز ارسال مي كند و اين همراهي و همدلي به خانواده هايشان هم كشيده مي شود.
    گزیده ای از کتاب آن تابستان حدود پانزده سانتي متر قد كشيدم. شبيه آن صحنه اي از آليس در سرزمين عجايب كه چاي مي خورد و سريع بزرگ مي شد و از خانه مي زد بيرون. ژوئن قدم يك متر و شصت و يك سانت بود و اوت رسيدم به يك متر و هفتاد و نه سانت؛ معني اش اين بود كه ديگر هيچ كدام از لباس هايي كه تابستان مي پوشيدم اندازه ام نبود. معني ديگرش هم اين بود كه براي شروع كلاس نهم بايد سرتا پا لباس جديد مي گرفتم. خيلي هيجان داشتم. عاشق اين قضيه بودم كه مردم فكر مي كردند خيلي بزرگ تر از چهارده سال سن دارم. اين را بعد از شروع كلاس نهم فهميدم. پسرها هميشه با من خوب بودند اما ناگهان خيلي خوب شده بودند.

مشخصات محصول

نویسنده: مارتین گاندا - کیتلین الیفایرنکا ویرایش: -
مترجم: فروغ منصور قناعی تعداد صفحات: 316
انتشارات: اطراف وزن: 257
شابک: 9782000729242 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زیمباوه،دوست مکاتبه ای)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارتین گاندا

مارتین گاندا

در حال حاضر مطلبی درباره مارتین گاندا نویسنده نامه نشر اطراف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کیتلین الیفایرنکا

کیتلین الیفایرنکا

در حال حاضر مطلبی درباره کیتلین الیفایرنکا نویسنده نامه نشر اطراف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فروغ منصور قناعی

در حال حاضر مطلبی درباره فروغ منصور قناعی مترجم کتاب نامه نشر اطراف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فروغ منصور قناعی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید