بنر بالای صفحه
یانگون نشر اطراف
یانگون نشر اطراف

کتاب یانگون نشر اطراف

معرفی کتاب یانگون نشر اطراف

(2)
کتاب یانگون (سفری به برمه)، اثر گی دولیل ، با ترجمه عاطفه احمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات اطراف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
6%
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • سفرنامۀ مصور حاضر با تصویرسازی و روایت طنز خود به شرح ماجرای یک سال اقامت دولیل (کارتونیست مشهور کانادایی) در کشور برمه می پردازد. او با کالسکۀ پسرش در پایتخت این کشور قدم می زند و با روایت حاصل از مشاهداتش، مخاطب را با فضای زندگی در کشور برمه و فرهنگ آن آشنا می کند.
    گزیده ای از کتاب امروز سرم کلاه گذاشتند. بعد از خرید، اسکناسی بهم دادند که دیگر پول رایج به حساب نمی آید اما خیلی خوشحالم، تا حالا از این ها نداشتم. یک پنج کیاتیِ قدیمی با تصویر آنگ سان، بزرگ ترین قهرمان استقلال برمه. باباهه روی اسکناس ملیه و دخترش توی حبس خانگی. عجب کشور عجیبی. مرد خوش
...
  • تیپی است. درواقع دخترش هم به او رفته. اغلب مردم هم فقط همین را درباره اش می دانند. این که او خوشگل ترین برنده ی جایزه ی نوبل است. روی اسکناس های تازه، جای قهرمان را با تصویر گرافیکی شیری اسطوره ای عوض کرده اند. از آن گذشته آخرین دیکتاتور از سر خرافات، واحد های پولی را به 15، 45 و 90 کیات تقسیم کرده. راه قشنگی برای خل و چل کردن مردم یا تبدیل کردن شان به نابغه های ریاضی.

مشخصات محصول

نویسنده: گی دولیل ویرایش: -
مترجم: عاطفه احمدی تعداد صفحات: 272
انتشارات: اطراف وزن: 243
شابک: 9782000729471 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مجله ها و فکاهیات تصویری،داستان میانمار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گی دولیل

گی دولیل

در حال حاضر مطلبی درباره گی دولیل نویسنده یانگون نشر اطراف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عاطفه احمدی

در حال حاضر مطلبی درباره عاطفه احمدی مترجم کتاب یانگون نشر اطراف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عاطفه احمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید