بنر بالای صفحه
کتاب سخنگو رستاخیز داعش
کتاب سخنگو رستاخیز داعش کتاب سخنگو رستاخیز داعش

فروش ویژه

کتاب سخنگو رستاخیز داعش

معرفی کتاب سخنگو رستاخیز داعش

(2)
کتاب سخنگو رستاخیز داعش (تاریخ،راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی)،(باقاب)، اثر ویلیام مک کنتس ، با ترجمه حامد قدیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات آوانامه - اسم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 23,000 25%

17,250

23,000 25% 17,250

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام مک کنتس ویرایش: -
مترجم: حامد قدیری تعداد صفحات:
انتشارات: آوانامه - اسم وزن: 130
شابک: 9786226065252 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(با صدای:اکرم پریمون،انتخاب موسیقی:زکریا موسوی،مدت زمان:9ساعت و12دقیقه،حاوی یک حلقه سی دی،باقاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام مک کنتس

ویلیام مک کنتس

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام مک کنتس نویسنده کتاب سخنگو رستاخیز داعش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حامد قدیری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد قدیری مترجم کتاب کتاب سخنگو رستاخیز داعش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حامد قدیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید