بنر بالای صفحه
5 درس برای زندگی عاقلانه
5 درس برای زندگی عاقلانه

فروش ویژه

کتاب 5 درس برای زندگی عاقلانه

معرفی کتاب 5 درس برای زندگی عاقلانه

(4)
کتاب 5 درس برای زندگی عاقلانه (کتاب های خودیاری13)، اثر آلبرت الیس ، با ترجمه مهرداد فیروزبخت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات رسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 21%

98,750

125,000 21% 98,750

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
5%
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب »پنج درس برای زندگی عاقلانه«، روش‏های خودیاری عقلانی هیجانی و افزودن کارایی و لذت را یاد می‏دهد. آیا این کتاب، شما را کاملاً خوشحال و سالم خواهد کرد؟ احتمالاً نه! آیا شما را خوشحال‏تر و سالم‏تر خواهد کرد؟! احتمالاً بله. این کتاب از پنج درس تشکیل شده است. در هر درس، نکته‏ای درباره درمان عقلانی هیجانی می‏آموزید و می‏فهمید مسائل را چطور حل کنید. دو درس اول درباره فلسفه و نظریه عقلانی هیجانی هستند. درس سوم یک خودآزمایی است که در خودشناسی به شما کمک می‏کند. درس‏های چهارم و پنجم نیز نحوه استفاده از این دروس در حل یکی از مسائل شخصی شما را یاد می‏دهند.
...

مشخصات محصول

نویسنده: آلبرت الیس ویرایش: -
مترجم: مهرداد فیروزبخت تعداد صفحات: 128
انتشارات: رسا وزن: 175
شابک: 9789643176983 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رفتاردرمانی عقلانی و عاطفی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلبرت الیس

آلبرت الیس

در حال حاضر مطلبی درباره آلبرت الیس نویسنده 5 درس برای زندگی عاقلانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرداد فیروزبخت

در حال حاضر مطلبی درباره مهرداد فیروزبخت مترجم کتاب 5 درس برای زندگی عاقلانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرداد فیروزبخت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید