بنر بالای صفحه
در جستجوی دانایی
در جستجوی دانایی

کتاب در جستجوی دانایی

معرفی کتاب در جستجوی دانایی

(6)
کتاب در جستجوی دانایی (از خنامان تا استکهلم)، اثر اصغر محمدی خنامان ، با ترجمه مترجم محسن عسکری جهقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات رسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(6)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
19%
(2)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب در جستجوی دانایی از خنامان تا استکهلم  اثر اصغر محمدی نشر رسا منتشر شده است
    انچه که پیش روی شماست، نقل برش های از زندگی نویسنده است، به همان سادگی که اتفاق افتاده و به همان بی پیرایگی که خود او در برخورد با زندگی داشته است، با زبانی ساده و صمیمی.
    روایات از خنامان، روستایی کوهستانی در شهرستان رفسنجان شروع می شود و در مسیر طولانی کرمان به دانشگاه صنعتی شریف و سازمان انرژی اتمی ایران و از انجا به مرکز تحقیقات هسته ای سوئد، انستیتو تکنولوژی استکهلم، دانشگاه صنعتی لین شوپینگ و رفت و آمدهای متوالی سال های اخیر بین کشورهای پیشرفته و صنعتی و
...
  • ایران ادامه پیدا می کند.
    قصه های این مجموعه، هر کدام به صورت مستقل نکات آموزنده ای درباره ی:
    مربی گری، قصه استاد سوئدی، صندوق پستی و خلاقیت گم شده، اختراع، نوآوری، پشتکا، ایده پردازی،خلاقیت، کارآفرینی، را خطاب به همه پدران و مادران، معلمان، دولتمردان و به خصوص جوانان ارائه می کنند. امیدواریم این نکات که واقعیت های یک زندگی پر فراز و نشیب است، مورد توجه قرار گیرند و در مسیر سازندگی و ارتقاء سطح فرهنگ و حمایت از استعداد های خارق العاده کشور عزیزمان به کار گرفته شوند.

مشخصات محصول

نویسنده: اصغر محمدی خنامان ویرایش: -
مترجم: مترجم محسن عسکری جهقی تعداد صفحات: 192
انتشارات: رسا وزن: 317
شابک: 9789643179359 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1400
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشتنامه مهندسان ایران،اصغر محمدی خنامان،1328)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اصغر محمدی خنامان

اصغر محمدی خنامان

در حال حاضر مطلبی درباره اصغر محمدی خنامان نویسنده در جستجوی دانایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محسن عسکری جهقی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محسن عسکری جهقی مترجم کتاب در جستجوی دانایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محسن عسکری جهقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید