بنر بالای صفحه
دور دنیا در یک روز
دور دنیا در یک روز

فروش ویژه

کتاب دور دنیا در یک روز

معرفی کتاب دور دنیا در یک روز

(5)
کتاب دور دنیا در یک روز (گلاسه)، اثر مت لموت ، با ترجمه جواد راهنما ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 29%

67,450

95,000 29% 67,450

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
5%
(1)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مت لموت ویرایش: -
مترجم: جواد راهنما تعداد صفحات: 47
انتشارات: پرتقال وزن: 204
شابک: 9786004624916 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مطالعات میان فرهنگی کودکان،آداب و رسوم،مناسب برای بالای 5 سال،گروه سنی:ب،ج(7تا11سال)،تصویرگر:مت لموت،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نویسنده در این کتاب، زندگی هفت کودک را از سراسر دنیا دنبال می‌‏کند. آن‎ها کارهای روزانه‌شان را انجام می‎دهند، صبحانه می‏‌خورند، لباس می‎پوشند، به مدرسه می‌‏روند، درس می‎خوانند، به خانه برمی‏‌گردند و... . نویسنده به دنبال خانواده‌هایی بوده است که از چند نسل قبل در آن کشور زندگی می‎کنند. آن‌ها از بیشتر آداب و رسوم مخصوص سرزمینشان پیروی می‏‌کنند؛ اما معنی‌اش این نیست که میلیون‌ها آدمی که در یک کشور زندگی می‏‌کنند، تجربه‎ها و ذائقه‌های یکسانی دارند. این هفت کودک از هند، ژاپن، اوگاندا، ایتالیا، پرو، روسیه و ایران هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مت لموت

مت لموت

در حال حاضر مطلبی درباره مت لموت نویسنده دور دنیا در یک روز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جواد راهنما

در حال حاضر مطلبی درباره جواد راهنما مترجم کتاب دور دنیا در یک روز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جواد راهنما

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید