جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی
جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی

فروش ویژه

کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی

معرفی کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی

(5)
کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی، اثر سعید معیدفر ، با ترجمه مترجم جبار رحمانی - رضا اسکندری - مهسا شیخان - یاسمن فرح زاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات علم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 155,000 21%

122,450

155,000 21% 122,450

محصولات مرتبط

(2)
3%
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
(3)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • جامعه شناسان ، اجتماعات انسانی از گذشته تا حال را به سه نوع تقسیم کرده اند. نوع اول روستایی، نوع دوم شهری و نوع سوم، کوچ نشینی است. بدیهی است بیشترین نوع سکونت و یا اجتماع انسانی در تاریخ گذشته، نوع روستایی بوده و کوچ نشینی و زندگی شهری از نسبت کمتری برخوردار بوده است. اما در دنیای مدرن و با تحولاتی که در شرایط زیست انسان ها و وفور امکانات زندگی در شهرهای بزرگ پدید آمده است، به نظر می رسد زندگی شهرنشینی در حال غلبه یافتن است و آن دو نوع قبلی یعنی زندگی روستایی و کوچ نشینی به نفع زندگی شهرنشینی در حال تقلیل و عقب نشینی است. در واقع هرچه که در این تاریخ معاصر جلوتر آمده ایم به نظر می رسد که جمعیت های انسان ها در حال متراکم تر شدن و افزایش یافتن است. انسان امروز، بودن در اجتماعات بزرگ و متراکم تراز نظر ارتباطات اجتماعی را ترجیح می دهد. با این روند غالب، جمعیت از اجتماعات کوچک‌تریعنی از روستاها و همچنین از میان کوچ نشینان و شهرهای کوچک به سمت شهرهای بزرگ و کلانشهرها در جریان است. پدیده ای که آن را مهاجرت می نامند و شامل مهاجرت از اجتماعات کوچکتر به اجتماعات بزرگ تر و متراکم تر است.

مشخصات محصول

نویسنده: سعید معیدفر ویرایش: -
مترجم: مترجم جبار رحمانی - رضا اسکندری - مهسا شیخان - یاسمن فرح زاد تعداد صفحات: 254
انتشارات: علم وزن: 364
شابک: 9789642249572 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نمونه پژوهی،جامعه شناسی شهری و روستایی،مهاجرت داخلی،ایران)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سعید معیدفر

سعید معیدفر

در حال حاضر مطلبی درباره سعید معیدفر نویسنده جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم جبار رحمانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم جبار رحمانی مترجم کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم جبار رحمانی

رضا اسکندری

در حال حاضر مطلبی درباره رضا اسکندری مترجم کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا اسکندری

مهسا شیخان

در حال حاضر مطلبی درباره مهسا شیخان مترجم کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهسا شیخان

یاسمن فرح زاد

در حال حاضر مطلبی درباره یاسمن فرح زاد مترجم کتاب جامعه شناسی مهاجرت و چالش های توسعه روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

یاسمن فرح زاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید