بنر بالای صفحه
جودت بیک و پسرانش
جودت بیک و پسرانش

فروش ویژه

کتاب جودت بیک و پسرانش

معرفی کتاب جودت بیک و پسرانش

(5)
کتاب جودت بیک و پسرانش، اثر اورحان پاموک ، با ترجمه علیرضا سیف الدینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نیماژ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 240,000 26%

177,600

240,000 26% 177,600
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز جایزه نوبل ادبی

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آرتور کِستلِر در ۱۹۰۵ در بوداپست‌ مجارستان‌ به‌ دنیا آمد و مرگ‌ او در سال‌ ۱۹۸۳ در لندن‌ اتفاق‌ افتاد. معروف‌ترین‌ اثر کِستلِر ظلمت‌ در نیمروز‌ است. کِستلِر برای ادامه‌ی تحصیل به‌ دانشگاه‌ وین‌ رفت. مدتی خبرنگار جنگی نیوزکرونیکل‌ انگلستان‌ در جنگ‌ داخلی‌ اسپانیا بود. ظلمت‌ در نیمروز‌ به‌ بیش‌ از سی‌ زبان‌ زنده‌ی‌ دنیا ترجمه‌ شده‌ است. داستان‌ بلشویک‌ کهنه‌کاری‌ که در تصفیه‌های‌ استالینی‌ دهه‌ی‌ سی‌ گرفتار شد و با خودزنی‌ به‌ گناه‌ نکرده‌ اعتراف‌ کرد. مخصوصاً‌ اقرار او به‌ براندازی‌ نظامی‌ که‌ برای‌ برپا کردن‌ آن‌
...
  • خونِ‌ دل ‌خورده‌ بود از مضحک‌ترین‌ جنبه‌های سناریو بود. کِستلِر که‌ خود از اعضای‌ حزب‌ کمونیست‌ بود، مدتی‌ بعد به‌ آن‌ دکترین‌ پشت‌ کرد و در صف‌ منتقدان‌ آن‌ جا گرفت. کِستلِر در سال‌های‌ آخر عمر به‌ سرطان‌ خون‌ مبتلا شد و بیماری‌ پارکینسون‌ او را زمین‌گیر کرده‌ بود و داوطلبانه‌ همراه‌ همسرش‌ خودکشی‌ کرد. ——————————————————————————————–ظلمت‌ در نیمروز اصطلاحی‌ سیاسی‌ است‌ که‌ از کتاب‌ عهدین‌ گرفته‌ شده‌ و به‌ موقعیتی‌ اطلاق‌ می‌شود که‌ در آن‌ کسی‌ به‌ گناه‌ ناکرده‌ دم‌ تیغ‌ برود. در ترجمه‌ی این رمان عبارات کتاب مقدس عیناً از ترجمه‌ی فارسی چاپ دارالسلطنه‌ی بریتانیا، چاپ سال ۱۹۱۴ انتخاب شده است. سرود انترناسیونال که سرود سوسیالیست‌های جهان است در اصل سروده‌ی کارگر شاعر فرانسوی، به نام اوژن پوتیه بود و در چند جای رمان به آن اشاراتی شده. ترجمه‌ی زنده‌یاد ابوالقاسم لاهوتی مبنای ترجمه قرار گرفته است.

مشخصات محصول

نویسنده: اورحان پاموک ویرایش: -
مترجم: علیرضا سیف الدینی تعداد صفحات: 728
انتشارات: نیماژ وزن: 737
شابک: 9782000741589 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای ترکی،ترکیه،قرن 20،برنده جایزه ی نوبل ادبیات 2006)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اورحان پاموک

اورحان پاموک

در حال حاضر مطلبی درباره اورحان پاموک نویسنده جودت بیک و پسرانش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علیرضا سیف الدینی

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا سیف الدینی مترجم کتاب جودت بیک و پسرانش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا سیف الدینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید