بنر بالای صفحه
دورهمی
دورهمی

کتاب دورهمی

معرفی کتاب دورهمی

(4)
کتاب دورهمی (ادبیات بیگانه)، اثر آن انرایت ، با ترجمه مینا صفار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات جمهوری ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز من بوکر

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
12%
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آن ترزا انرايت که در ايران با نام (آن انرايت) شناخته شده است نويسنده اي ايرلندي‌ست و دورهمي چهارمين رمان او محسوب مي شود که سال 2007 برنده‌ي جايزه‌ي (من‌بوكر) شده است. از ديگر جوايزي که انرايت موفق به دريافت آن‌ها شده ميتوان به جايزه‌ي روني براي ادبيات ايرلند، سال 1991 جايزه‌ي انگور ، سال 2001 و بهترين رمان ايرلندي سال 2008 اشاره کرد.(دورهمي) ماجراي سفر دروني ورونيکا راوي داستان است که به دنبال استخراج معاني از رويدادهايي که در گذشته و حال در ايرلند و انگلستان اتفاق افتاده اند و مي افتند. داستانش را روايت مي کند. زمان روايت ورونيکا 39 ساله است و از طريق
...
  • کنکاش در گذشته ي خانواده ي خود مي کوشد تا ريشه‌ي حادثه اي که براي او اتفاق افتاده پيدا کند. او حقايق تکان دهنده اي درباره‌ي ساير اعضاي خانواده، آشکار مي کند و قصد دارد آن‌ها را با نزديکانش مطرح کند. آدم هاي اندکي هستند که به ما عشق مي ورزند. مي خواهم به دخترانم بگويم هر زمان عاشق شويد، اتفاق مهمي افتاده است حتي در 19 سالگي به خصوص در 19 سالگي. و اگر بتوانيد در 19 سالگي افرادي که عاشقشان بوديد را با انگشتان يک دست بشماريد، که چندان ميسر نيست. در چهل سالگي شايد وفقط شايد به انگشتان دست ديگرتان هم نياز پيدا کنيد. .

مشخصات محصول

نویسنده: آن انرایت ویرایش: -
مترجم: مینا صفار تعداد صفحات: 296
انتشارات: جمهوری وزن: 272
شابک: 9786004680332 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 20م،برنده جایزه man booker prize2007)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آن انرایت

آن انرایت

در حال حاضر مطلبی درباره آن انرایت نویسنده دورهمی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مینا صفار

در حال حاضر مطلبی درباره مینا صفار مترجم کتاب دورهمی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مینا صفار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید