بنر بالای صفحه
استراتژی در شطرنج
استراتژی در شطرنج استراتژی در شطرنج

فروش ویژه

کتاب استراتژی در شطرنج

معرفی کتاب استراتژی در شطرنج

(2)
کتاب استراتژی در شطرنج (50 درس استراتژی کاربردی)، اثر توماس انکویست ، با ترجمه محمد خیرخواه ثابت قدم ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 26%

70,300

95,000 26% 70,300

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: توماس انکویست ویرایش: -
مترجم: محمد خیرخواه ثابت قدم تعداد صفحات: 160
انتشارات: شباهنگ وزن: 250
شابک: 9786001302190 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

اگر با مبانی بازی شطرنج آشنایی کامل دارید و در به کارگیری شگردهای تاکتیکی به مهارت کافی دست یافته‌اید، همچنین درس‌های بنیادی آخربازی را فرا گرفته‌اید و برخی از انواع گشایش‌ها را نیز می‌دانید، اکنون اولویت آموزشی بعدی شما درباره‌ی چه موضوعی باید باشد؟
آن چیزی که همه‌ی این اطلاعات را به یکدیگر پیوند خواهد داد استراتژی نام دارد. با در نظر گرفتن یک طرح خوب، شطرنجبازان با هدف‌گیری ضعف‌های حریف امتیازات زیادی را در صحنه نبرد کسب خواهند کرد.
توماس انکویست بازیکن و مربی با تجربه در این کتاب نشان می‌دهد که در هر رده‌ی سنی ... همه چیز بستگی به منطق انتخابی بازیکن دارد. او در این کتاب شیوه‌ی انتخابی استراتژی صحیح را با نمایش انواع موقعیت‌های نمونه‌وار شرح می‌دهد. با کاربرد رهنمون‌های وی خیلی زود می‌توان طرح‌های خوب پوزیسیونی را پیدا کرد و از نمایش مهارت‌های تاکتیکی خود لذت برد.
انکویست قبل از بررسی نقش هر یک از سوارها و تاثیر آن‌ها بر روی ساختار پیاده به اهمیت خانه‌های مرکزی و اصول بازی با پیاده می‌پردازد. در نهایت شیوه‌ی بهره‌برداری از این نکات را در تدارک انواع مختلف حمله آموزش می‌دهد. در انتهای کتاب  می‌توانید با  27 آزمون در نظر گرفته شده مهارت استراتژی خود را بیازمایید.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

توماس انکویست

توماس انکویست

در حال حاضر مطلبی درباره توماس انکویست نویسنده استراتژی در شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد خیرخواه ثابت قدم

در حال حاضر مطلبی درباره محمد خیرخواه ثابت قدم مترجم کتاب استراتژی در شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد خیرخواه ثابت قدم

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید