بنر بالای صفحه
مقالات تقی زاده نشر توس
مقالات تقی زاده نشر توس مقالات تقی زاده نشر توس

فروش ویژه

کتاب مقالات تقی زاده نشر توس

معرفی کتاب مقالات تقی زاده نشر توس

(4)
کتاب مقالات تقی زاده (18جلدی)، اثر حسن تقی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات توس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 3,900,000 25%

2,925,000

3,900,000 25% 2,925,000

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: حسن تقی زاده ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 7528
انتشارات: توس وزن: 10799
شابک: 9782000742395 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

"مقالات تقی زاده" مجموعه ای است از آثار دانشمند فرهیخته "سید حسن تقی زاده"، که تا کنون هجده جلد از آن به چاپ رسیده است. "سید حسن تقی زاده"، از رجال تاثیرگذاری بود که در روند استقرار جریان مشروطیت ایفای نقش نمود و بعد از آن هم در کسوت سیاست مدار و همچنین پژوهشگر پیشگام در عرصه ی تحقیقات علمی و انتقادی در باب تاریخ فعال بود. به جهت اهمیت مطالبی که "سید حسن تقی زاده" آنان را مورد کاوش قرار داده است، ضرورت گردآوری این آثار به صورت یک مجموعه ی مدون مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که این تحقیقات می تواند خود زمینه ای برای دیگر پژوهندگان باشد تا کارهای پژوهشی ... خود را بر آن استوار کنند.
به این ترتیب این مجموعه ی چند جلدی تحت عنوان "مقالات تقی زاده" توسط انتشارات توس و زیر نظر "ایرج افشار" به عرصه ی چاپ رسیده است. در هجده جلدی که تا کنون از آثار "سید حسن تقی زاده" منتشر شده، عناوینی همچون مشروطیت، نطق های مجلس شورا در دوره های مختلف، ایران شناسی، مانی شناسی، فردوسی و شاهنامه، سرمقاله های کاوه، نوروز و نوشته های تاریخی، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ قوم عرب و عربستان، گاه شماری ها و مباحث مدنی و اجتماعی به چشم می خورد. همچنین برخی از مجلد ها به مقدمه، کتاب ها، نوشته های سیاسی، سرگذشت، نقد، دانشمندان و ایران شناسان اختصاص یافته اند. گستره ی مطالب موجود در جلدهای مختلف از "مقالات تقی زاده" با یکدیگر متفاوت است اما معمولا آثار منتشر شده حجمی بین دویست تا بیش از پانصد صفحه مطلب را دارا می باشند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

من در صحبتی که در واقع بر سبیل حکایت، یعنی خاطرات متفرقه عهد اوایل مشروطیت کردم، قصد تدوین منظم و مرتب تاریخی نداشته ام که چیزی از من فوت نشود؛ لیکن از فحوای بعضی اظهار مستمعین یا خوانندگان جراید استنباط کردم که انتظار تاریخ جامع و کامل داشته اند که من از ابتدا عذر آن را خواسته و گفته بودم که فقط مشاهدات عینی خود را که در نوشته های سابقین ذکر نشده بیان خواهم کرد و بس...

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسن تقی زاده

حسن تقی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره حسن تقی زاده نویسنده مقالات تقی زاده نشر توس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید