پیشگامان توسعه
پیشگامان توسعه

کتاب پیشگامان توسعه

معرفی کتاب پیشگامان توسعه

(2)
کتاب پیشگامان توسعه، اثر گردآوری جرالدام.مایر - دادلی سیرز ، با ترجمه دکتر سید علی اصغرهدایتی - علی یاسری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1391 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(4)
13%
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
13%
(4)
16%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه مترجمان

  • سرآغاز
  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • فصل یکم: لرد بائر
  • فصل دوم: کالین کلارک
  • فصل سوم: آلبرت او. هیرشمن
  • فصل چهارم: سِر آرتور لوئیس
  • فصل پنجم: گونار میردال
  • فصل ششم: رائول پربیش
  • فصل هفتم: پال. روزنشتاین ـ رودان
  • فصل هشتم: والت ویتمن روستو
  • فصل نهم: هانس سینگر
  • فصل دهم: یان تین برگن
  • سخن آخر: پال استریتن

مشخصات محصول

نویسنده: گردآوری جرالدام.مایر - دادلی سیرز ویرایش: -
مترجم: دکتر سید علی اصغرهدایتی - علی یاسری تعداد صفحات: 516
انتشارات: سمت وزن: 786
شابک: 9789644590238 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1391

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب دربرگیرنده مباحث پیشرفته اقتصاد توسعه است، برای استفاده در درسهای «اقتصاد توسعه» و «جامعه‌شناسی و توسعه» تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پیشگامان توسعه اقتصاددانانی هستند که با عنایت به تألیفات و نظریه‌های گذشتة خود، بار دیگر و این‌بار به دعوت بانک جهانی، مبانی اولیة خود و تحولات اقتصاد توسعه را بازنگری و ارزیابی کرده‌اند. مقالات این کتاب، تبلور این واکاوی و پاسخ به پرسش‌هایی از این دست است: چرا برخی الگوهای توسعة اقتصادی که این پیشگامان ترسیم کرده بودند، شکست خورد و برخی موفق شد؟ شرایط موفقیت برخی نظریه‌های توسعه چه بود؟ آیا همة کشورها واجد شرایط موفقیت بودند؟ آیا پیشگامان در دورة کنونی همان نظریه‌های قبلی خود را تجویز می‌کنند؟ اهمیت و ضرورت مطالعة این کتاب علاوه بر دانشجویان، برای دولتمردان جمهوری اسلامی ایران آن است که می‌توانند از تجارب و نقاط ضعف و قوّت الگوهای مختلف اقتصادی در جهان بهره‌برداری کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گردآوری جرالدام.مایر

گردآوری جرالدام.مایر

در حال حاضر مطلبی درباره گردآوری جرالدام.مایر نویسنده پیشگامان توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دادلی سیرز

دادلی سیرز

در حال حاضر مطلبی درباره دادلی سیرز نویسنده پیشگامان توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر سید علی اصغرهدایتی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر سید علی اصغرهدایتی مترجم کتاب پیشگامان توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر سید علی اصغرهدایتی

علی یاسری

در حال حاضر مطلبی درباره علی یاسری مترجم کتاب پیشگامان توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی یاسری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید